Eriik Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Jeg har blitt tilbudt å kjøpe 4 stk 18" BBS CH felger med gummi, som er brukt en sesong. Disse er meget velholdt og dekka er minimalt slitt. Men hvor mye bør jeg gi for disse? Selger har sagt han vil ha 13-14 høvdinger, er dette en god pris? Jeg aner ikke hva disse er verdt og lurer på om noen har vet hva jeg bør gi for disse.. Bør jeg slå til? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smitt Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Veit de solgte 18" BBS CH med 225/40-18 Toyo dekk på Sharif i fjor for 16950,- Hvis det kan hjelpe deg noe... Siter http://www.bilprodukter.no - Nissan Skyline - Nissan 200sx *solgt* - Bmw E36 318is Coupè *solgt* - Mitsubishi Lancer Evo III GSR *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Veldig pene felger, men jeg synes det er akkurat litt for mye. Bruke dekk og felg mister verdi med en gang de blir tatt i bruk. Det første du må spørre selger om er hva han gav for dekk/felg når han kjøpte? Det er mulig gummien er dyrere enn pakken fra Sharif. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eriik Skrevet Mai 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Han gav visst i underkant av 30k for disse våren 2004. Er ikke sikker hvilke type dekk det er på disse.. Men det er iallefall 235/40-18. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg