cenish Skrevet Mai 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Fy f***. De var kanontøffe! Noen som vet sånn ca pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Drittøffe, men litt brede å sitte i...Sklir fra side til side...Hehe... :DStilig at nakkestøtta er integrert i setet! :) Du, din snik.. Får det til å høres ut som om du ikke har det interiøret du ;) Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Du, din snik.. Får det til å høres ut som om du ikke har det interiøret du ;) Hehe... :D Off topic: Ble du lenge på Våler? Regna så jævlig, så vi stakk fort... :scared Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cenish Skrevet Mai 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Enda mere off-topic: Noen som har noen bilder fra Våler? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Hehe... :DOff topic: Ble du lenge på Våler? Regna så jævlig, så vi stakk fort... :scared Hehe, kald og klissvåt så dro vi vel nedover i 5-tida tror jeg.. Fikk med oss premieutdelinga, så dro vi.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cenish Skrevet Mai 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Fikk lyktene jeg kjøpte av TOP GUN idag og monterte de med engang jeg henta pakken. Var litt i tvil når jeg monterte de, men er veldig fornøyd nå. Synes det ble helt konge:) Takk for en rask og problemfri handel, TOP GUN! Før: Etter (noen som klarer å se hvor bilde er tatt?:): Close up: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr_primera Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Etter (noen som klarer å se hvor bilde er tatt?:): Ble fett det der ja!!:) *Lerkendal* thumpsup Siter --> Nissan Primera 96 <-- X - Toyota Corolla 83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cenish Skrevet Mai 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Ble fett det der ja!!:)*Lerkendal* thumpsup Takker:) Yes, Lerkendal! 1poeng. Klarer du det øverste bilde så skal du få 10poeng :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr_primera Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Takker:)Yes, Lerkendal! 1poeng. Klarer du det øverste bilde så skal du få 10poeng :) Er det plena nedafor festningen oppe ved Rosenborg skole? Ved Rema 1000? Siter --> Nissan Primera 96 <-- X - Toyota Corolla 83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cenish Skrevet Mai 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Er det plena nedafor festningen oppe ved Rosenborg skole?Ved Rema 1000? Hehe, jepp! 11poeng! :respect Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr_primera Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Hehe, jepp! 11poeng! :respect Kult...hehe..:D Siter --> Nissan Primera 96 <-- X - Toyota Corolla 83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Nice!! :D Synes de er tøffe ettersom de er i mørk chrome.. liker det bedre enn vanlig chrome!! Mørke ruter hadde gjort seg nå!! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cenish Skrevet Mai 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Nice!! :D Synes de er tøffe ettersom de er i mørk chrome.. liker det bedre enn vanlig chrome!! Mørke ruter hadde gjort seg nå!! :) Helt enig! Soting kommer vel i løpet av sommeren:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eNoffer Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 Ble bra med nye baklykter! Er på vein til å skifte "lexux"-lyktene mine tilbake til slike jeg hadde før. Tenkte å eksperimentere litt med de som står på nå. En billig mod du kan gjøre er å nappe av bakrute-viskeren. Blir litt kleenere bak der, og er nesten ikke noe jobb. Siter Bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cenish Skrevet Mai 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 En billig mod du kan gjøre er å nappe av bakrute-viskeren. Blir litt kleenere bak der, og er nesten ikke noe jobb. Hmm, kanskje det... Hvordan gjør jeg det da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg