Poffs Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 jeg driver og bestemmer meg for lakk på 242 om dagen. men det har stoppa opp mellom VIT eller SVART!!!!!! hva synes dere....................... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exoticman Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Jeg ville tatt svart hehe sombrero . men det er en stor jobb og få det fint da angry Jeg spurte en lakkerer om det samme han rista på hue da jeg sa jeg ville ha svart doh Siter Volvo 240 b23e har kjøpt 740 tic motor som skal inn volvo 245(høgger) Volvo 245(høgger) Mercedes 230 te (høgger) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Hvit er en farge som er meget lett og holde pen i lang tid, her er det et problem med svart. Har blir det fors skjolder som gjør bilen mindre pen. Skal du ha svart så bruk mange lag med klarlakk. Selv hadde jeg valgt svart - med minst 4-5 lag med klarlakk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FriX-244TiC Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 jeg driver og bestemmer meg for lakk på 242 om dagen.men det har stoppa opp mellom VIT eller SVART!!!!!! hva synes dere....................... Tja.. har hatt begge di fargene, og så lenge det er "strøkent" så er det jo fint! Tic`en min var hvit den.. å jeg vaska å polerte den mye!! så ble lei av det i lengda,skulle ha kosta på den sånn teflon behandling da:).. men neste bil jeg skal ha lakkert(som sikkert blir Tic`en igjenn) så vil jeg ha den mørkerød(vinrød) metallic eller hvit igjenn.. 240Turbo for meg er Hvit..så jeg mener du bør velge hvit:) hehe Siter 70`144,99`MB 220Cdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet Mai 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 vit er lekkert det :) bare så det er sagt så skal jeg ha orginale blinkers dvs orange.over hele. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evolve Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 vit er lekkert det :) bare så det er sagt så skal jeg ha orginale blinkers dvs orange.over hele. jeg ville gått for svart! :D Siter "95 VW Golf III (grevlingbil) "84 Volvo 240 - B230FK + [X] "00 BMW 520 m-sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Tror hvit hadde blitt bra:D Med svart fangere, speil, lister+ og oransje blink rundt hele... Det hadde vert knall:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 hvitt blir knall! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 HVITT ville jeg valgt! Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 jeg har hatt både hvit og sort 242,må si 242 er stilig om allt krimskrams er sort,(flatpanser selvsagt)sort grill,lister fangere,over taket osv samt sort innenfor skiltet og den sorte stripa som går langs rutene på glt/turbobiler osv.i den vite var det også turboinnredning,noe som passet meget bra til fargen utvendig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naila Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Hvit er en forferdelig kjedelig farge.... Går greit på råe gatebiler som feks Lancer EVO VI, med mye dekaler og stickers. Men jeg synes du skal lakke 240en din svart med masse klarlakk. Ingenting er like fint som en blank og fin svart bil:) Ser jæævli stygt ut med hvit lakk når bilen er blitt litt møkkete, spess når det kommer rust på hvit lakk. Gå for svart lakk, mye bedre, finere, råere og tøffere:D Synd om en såppas RÅ 242tic, skulle bli "ødelagt" av hvit lakk. Dessuten er Svart lakk billigere:=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 personlig ville jeg aldri valgt hverken sort eller hvit, men om det sto mellom de 2 kontrastene, så ville jeg valgt sort Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 svart er penest om du skal ha orginale blinkere (oransje) etter min mening. passer bedre inn.. skiller seg så mye ut på hvit bil Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JEPS Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Vell, var jo litt "svart/hvit" de fargealternativene synes nå jeg men, uansett, så for en stund tilbake en 245 som var lakkert hvit, det som gjorde at jeg la merke til den, var at den var ...hmmm hvordan forklare det... "kritt-hvit" (er det ikke noe som heter det?) i allefall, skikkelig hvit, å det var tøft, skulle hatt bilde av den, er vanskelig å forklare... men i allefall, om du velger hvit så se gjennom noen hvitfarger. den jeg beskriver ovenfor var rå (pga hvitfargen) så noe sånt vil jeg anbefale. men på den andre side.... er jo svart tøft også..... hva med svart OG hvit? dvs grått:) neida, men du finner vell ut av det! la oss se resultatet i allefall Siter 240 75mod V8 245 76mod TIC B21ET 63 Cadillac deville step in and sitt down, shut up and hold on! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nrd Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 vit er lekkert det :) bare så det er sagt så skal jeg ha orginale blinkers dvs orange.over hele. Vit (???) er kjedelig spør du meg. Hvis det er enten hvit eller svart ville jeg helt klart satset på svart. Siter - BMW 520i x VW Golf II - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg