Siggen Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 dette er en wip. kommentarer/tips?? la nettopp ut et litt mindre bilde så man kan se bilen i en helhet :) men så går jo det litt utover detaljene.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 det er jo ikke ille men den ser litt rar ut, skal sies det..... Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 fete lykter, tøft med ett vindu mindre... Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Syns den var skikkelig tøff! Den skjermutbyggeren burde kanskje følge formen øverst litt mer. Få på noen andre felger. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Musti Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Sikkelig fin denne !!!!!! Det var fint med en A8 Coupe !!!! Siter Porsche er best !!!!!!! Beste Porsche: Carrera GT !!!! Gran Turismo 4 Game Status: 100 % !!, 279 biler, ca 3,190,000 Cr. ca 36,600 A-spec pts. http://www.mustiracing.tk, http://www.freewebs.com/mustiracing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siggen Skrevet Mai 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 takk for kommentarer alle sammen:) jeg skal prøve fixe det nevnte. kommer vel en update iløpet av morradagen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 begynner sakte men sikkert å se ut som en Skyline? prøv å sett på skyline grill med audiringer :p Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiDefender Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 synes den var nice jeg!:D:D Siter VW Golf GTI 16v - spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 synes den var nice jeg!:D:D jeg også, men bilen ligner fortsatt på Skyline! :D Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Drit fet;) Du burde fikse litt på grillen og sette på andre felger og annen farge, en litt skarp en;) Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siggen Skrevet Mai 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 ja får se hva som skjer videre med bilen.. må bare tenke litt.. og vis jeg skal skifte farge, så blir det vel kansje mustang gtr 2005-gul eller no sånt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg