pcBaktus Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Har noen noe bilde eller kunne tatt bilde av ledningene som er koplet til dynamon på kjære bilen? Skulle tro dynamoen funker, men den lader ikke, veit ikke om noen av ledningene er satt feil på.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AfroAlien Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 hmm.. jeg har en hayes manual her.. skal sjekke... to mins... hmm... det skal to ledninger og en plugg på (ser det ut som her) ene ledningen 92n8 skal til jord. andre 88r6 skal til starter pluggen er idiotsikker og skal bare plugges i.... Siter Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded... Never underestemate stupidity. Renault 5 GT Turbo 86 *solgt* Suzuki GSXR 750 98 *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pcBaktus Skrevet Mai 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 =) Med litt testing og slikt fikk jeg det opp å gå i går kveld:) Har forresten fått tak i en verkstedsmanualting som hjalp meg litt med feiltesting tidligere..:) Er på 12mb og finnes her: (må registrere seg for å få lastet ned) http://www.r5gordini.co.uk/tikiwiki/tiki-index.php?page=Renault+5+Documentation Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg