Pilsen Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Fint bygd anlegg det der da;) Fin bil å må jeg si, kom med flere bilder a? av alle smådetaljer og stash? Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwboy Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 har du en basser framover og to bakover? Siter VW Golf IV GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddArild Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Å inni helvete som det der må slå da? Jeg har 1.stk grei pioneer sub, å det rister jo godt nokk? hehe..Har du fin lyd da å ikke bare buldring av subbene? Siter * Golf 2 1986 (Vraket) * Golf 2 1992 (Vraket) * Golf 2 1985 (Solgt) * Golf 3 1992 Vr6 (Solgt)* Golf 2 1991 (Solgt) * Bmw 523i 2001 (Vraket) * Bmw 520i 1996 (Solgt) * Bmw 520i 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Tenkte meg om litt, det anlegget der kan aldri verden få nok luft, i en liten golf;) Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langerud Skrevet Mai 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 1 framover og to bakover ja, i en kasse jeg bygde på ca 120 liter. Tre 4" porter sørger for luft ut av kassa:) er greit med trykk i den lille bilen ja, hadde to 8" i hver side i baksetet før også, men tok de ut da jeg rustsveisa kanalene, og så solgte jeg de istedetfor å lirke de på plass igjen... Spiller kanskje ikke den reineste lyden, men helt greit til dagens bilmusikk som består for det meste av bass slag... knock er omtrent sånn å sitte i baksetet:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langerud Skrevet Mai 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Fint bygd anlegg det der da;)Fin bil å må jeg si, kom med flere bilder a? av alle smådetaljer og stash? Er litt dårlig finish på bilen fortsatt. Pussa og lakka den selv i fjor høst og det ble litt stress arbeid før kulda kom, så planen er å pusse den ned og lakke på nytt i sommerferien en gang. og da skal det bli perfekt:) DA skal jeg legge ut noen detaljbilder også, det skal jeg love:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 En gang Cerwin Vega ALLTID Cerwin Vega:) Hehe! Kjører selv rundt med en Stroker 15" i en Golf II, og er på utkikk etter en til. Så kontakt meg viss noen har å selge. Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langerud Skrevet Mai 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 ja cerwin lager lyd det:) Men finnes da verre ting...;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langerud Skrevet Mai 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Tok et par bilder av de nye dørene som kommer på i løpet av sommeren, disse er tatt etter ønske fra Pilsen:) Cleant nok eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langerud Skrevet Mai 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Og sånn går det forresten når eier er påvirket og bilen må føres av eiers søster.... Faen ta... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langerud Skrevet Juni 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 Lenge siden siste nytt nå. :) Ny enkel lykta grill er på vei sammen med øyelokk. tror jeg skal anskaffe mono visker siden jeg likevel må lakke om bilen når de nye dørene skal på... Tror dere det blir finest med blinklys i speilene og fjerne de på sida? Vurderer også å lakke bilen i en ny farge, sikler litt på samme som Gullet i 3`er forumet... noen andre tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Juni 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 Tror dere det blir finest med blinklys i speilene og fjerne de på sida? Hadde vært stilig å se hvordan det blir med blinklys i de originale speilene. Få tak i en sideblinker, smelt den litt, så du får bøyd den, og bygg inn no' diodegreier. Vet ikke helt hvor knotete det blir, men. For guds skyld, IKKE kjøp "M3"-speil med blink! (menmen. jeg er jo golf2-originalspeil-fanatiker, da) Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Juni 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 åååå!!! din ekle mann;) Jeg å skal ha dører uten håndtak! Svinepels:P:P Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langerud Skrevet Juni 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 åååå!!! din ekle mann;) Jeg å skal ha dører uten håndtak! Svinepels:P:P Hehe... hvordan låsesystem skal du ha forresten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langerud Skrevet Juni 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 Hadde vært stilig å se hvordan det blir med blinklys i de originale speilene. Få tak i en sideblinker, smelt den litt, så du får bøyd den, og bygg inn no' diodegreier. Vet ikke helt hvor knotete det blir, men. For guds skyld, IKKE kjøp "M3"-speil med blink! (menmen. jeg er jo golf2-originalspeil-fanatiker, da) Kan nok bli fryktelig knotete, men uten å prøve får man ikke til noe vettu...:) Tenkte kanskje noe dtm speil, men er liskom ikke helt sikker da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg