nrd Skrevet Mai 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2005 Har møtt på denne bmw'en et par ganger de siste dagene. Trodde eieren holdt til på østlandet eg...? Er den solgt kanskje? Siter - BMW 520i x VW Golf II - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Mai 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2005 tar jeg ikke feil så er det samme bil jeg så i gatebil.no sitt blad i dag :) hehe rå er den hvertall :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjefolainen Skrevet Mai 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2005 Jeg så den greia på streetmeet på Gardermoen i fjor. Noe mer enn en showoffbil er den vel egentlig ikke :rolleyes: Siter -sola er god, sola er toppen, sola er fin og den varmer på kroppen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Mai 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2005 En som har kjøpt den ja. Kommer vist fra karmøy eller noe. Tror han bor i bergen. Han hadde jo fått på Chrome felger med spinners sist jeg så den på vårmønstringen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nrd Skrevet Mai 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2005 En som har kjøpt den ja. Kommer vist fra karmøy eller noe. Tror han bor i bergen. Han hadde jo fått på Chrome felger med spinners sist jeg så den på vårmønstringen. Kjøpt nye felger også kanskje?? Syns eg så litt chrome thumpsup Siter - BMW 520i x VW Golf II - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glimsdal Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 bilen er kul! men se i fronten da! kan jo se forfra og helt ut på baksiden! skulle vert noe der ass! ;P Siter :smilbmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 En som har kjøpt den ja. Kommer vist fra karmøy eller noe. Tror han bor i bergen. Han hadde jo fått på Chrome felger med spinners sist jeg så den på vårmønstringen. Er ihvertfall (gamle)bilen til Kenth. Syntes den så fæl ut med spinners. Går den her i Bergen altså??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nrd Skrevet Mai 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 Er ihvertfall (gamle)bilen til Kenth. Syntes den så fæl ut med spinners. Går den her i Bergen altså??? Den gjør nok det. Så den i sentrum i går og åsane et par dager tidligere :) Siter - BMW 520i x VW Golf II - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 bilen er kul! men se i fronten da! kan jo se forfra og helt ut på baksiden! skulle vert noe der ass! ;P Blir sikkert kult å kræsje med den! Kunne jo putta en IC for å dekke opp plassen litt:D Siter [0]Bmw 320i -89 [X]Toyota Corolla -86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rawr Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 Den bilen er det sykeste jeg har sett. 328 lorenz, orginaltrimmet i tyskland med 230hk om jeg ikke husker veldig feil.. Luftdemping og 20" chrome spinners. Sykt rått. Bilen ble visst nok skadet første dag hos ny eier. De prøvde å åpne panseret med dørene åpne. LURT ! Kraftige dørhengsler... Kenth har et enda råere prosjekt på gang (som alltid) Siter (\o/) 83 Stylingjunkie 1.91m (o) 99 VW Beetle 1.9Tdi Highline (x) 97 Audi A3 1.6 (x) 93 BMW 318i Sekretær - VACN Troms Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 den er rå tøff :) ( til å være kebab tralle) Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 som en E46 eier synes jeg det er motbydlig at alle E36 eiere skal på død og liv sette E46 front på bilene sine .. nå som det er sagt... nei synes fortsatt den er overdrevet Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rawr Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 Enig i det, men denne er annerledes! :) Eneste som er virkelig E46 er jo lyktene og panseret. Fronten slipper unna med å ligne svært lite.. Siter (\o/) 83 Stylingjunkie 1.91m (o) 99 VW Beetle 1.9Tdi Highline (x) 97 Audi A3 1.6 (x) 93 BMW 318i Sekretær - VACN Troms Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rawr Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Glemte å nevne at han skal innom biltilsynet med orginalt senkesett og stålfelger snart !! :rolleyes: Siter (\o/) 83 Stylingjunkie 1.91m (o) 99 VW Beetle 1.9Tdi Highline (x) 97 Audi A3 1.6 (x) 93 BMW 318i Sekretær - VACN Troms Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Glemte å nevne at han skal innom biltilsynet med orginalt senkesett og stålfelger snart !! :rolleyes: Hvorfor det? Luftfjæringen er jo TuV godkjent, mente jeg Kenth sa.. Jepp, Kenth har alltid råere prosjekter på gang, han har nevnt litt ;) Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg