Mr Civic Skrevet Mai 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2005 kan dere modde denne hadde vært fint: Siter Honda Civic :rolleyes: Opel Kadett :rolleyes: Volvo s80 :rolleyes: Bmw 316i :rolleyes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Civic Skrevet Mai 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2005 denne linken var det vist:URL=http://www.imageshack.us][/url] Siter Honda Civic :rolleyes: Opel Kadett :rolleyes: Volvo s80 :rolleyes: Bmw 316i :rolleyes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Mai 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2005 Neeeeeeeeei!!ikke den der bilen igjen! :respect Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hernes Skrevet Mai 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2005 Lite bilde er no dritt???? Det går vel ann og gjøre det "litt" mindre? :rolleyes: Siter - 01 VW Passat stv BRAKKA! - 84 BMW 320i E30 baur cab (X)79 VW transporter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet Mai 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2005 Åå, må folk klage så jævlig her eller?? Mr Civic, når du legger ut bilder så må du kopiere linken hvor det står thumbnail eller noe så det blir lite. Jeg tror ikke jeg gidder å redigere den for jeg er så utrolig giddaslaus når det gjelder modding for tida. Men hadde vært fett om noen flinke folk hadde fått den til å se ordentlig ut Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Mai 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2005 greit bilde, stort som faen.... men den bilen.......skal se om jeg gidder, som jeg sa sist.... HVA vil du ha gjort da ?? Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cormac Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 ja nye fangere og side skjørt og sånn den ser litt finere ut Siter Opel Kadett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cormac Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 ok skal huske det . Siter Opel Kadett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 må da være den 4 postn med den samme CRAPPYE biln.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg