Gå til innhold

Innstillingar for best lyd?

Ranger emnet

Zeph

Anbefalte innlegg

Har fått forsterkaren og subben inn i bilen, berre straumledning som er lagt, men det blir lyd :)

Aller først vil eg presisere at eg skal ha så god lyd som mulig, kva og kor mykje dei som står utanfor bilen høyrer er likegyldig så lenge eg får den beste opplevelsen.

Etter litt fram og tilbake der eg ikkje skjønte kvifor det ikkje kom lyd frå subben fant eg eit potmeter på forsterkaren som gjorde susen, men no har eg ein rekke plasser eg kan stille lyd og frekvens, så eg rådfører meg på forumet om kva som blir best.

På forsterkaren, ein DynaBel BF 0804 har eg 2 nivåjusteringsmuligheter og 1 knapp:

1: Delefilter Velger (HPF/FLAT/LPF)

2: Delefilter Justering

3: Volumnivå

Det er 4 kanaler på forsterkaren, med ein Delefilter Velgar på kva utgang. I boka til forsterkaren strå det under LPF: "I LPF posisjonen vil forsterkaren kun gjengi bass. Denne stillingen brukes hvis forsterkaren skal brukes som ren bassforsterkar"

Spørsmålet mitt er: Gjelder det for den utgangen eller heile forsterkaren. I og med at det er ein knapp på kvar utgang og det står i teksten "vil forsterkaren kun gjengi bass". Skal eg tolke det som om det står "vil utgangen kun gjengi bass, og dermed bruke den innstillingen når eg har ein brukopla sub på den utgangen?

På den andre utgangen skal eg ha eit komponentsett og det er samme greia her egentlig. Om eg skal tippe så skal vel den stå på HPF, altså berre høge frekvensar.

Neste punkt: Justeringa av delefilteret. Den kan varierast mellom 50 og 250Hz. Kva bør dei forskjellige utgangane stå på for å få best lyd?

Som om ikkje det var nok er det innstillingar på Spelaren óg. *sukk*

Posisjonering av subben kjem eg til å prøve meg litt fram på, men antar at det er best vendt bakover. Er ein sedan.

Det er ein heil del om equalizer og sånt, men det får eg prøve meg fram på.

Utgangsnivå på bass og frontsett: Kan stillast frå -6 til +6.

HPF For å fjerne lågare tonar i frekvensområde på fronthøgttalarar: Denne har eg jo også på forsterkaren, korleis bør den stillast i forhold?

Til alle som leser\ser på denne tråden og tenker "SØK DA MENNESKE" eller "Prøv deg fram :rolleyes:, ingen veit kva lyd du synest er best": Ikkje post. Om du ikkje har svar på alt, eller ikkje gidder\har tid til å svare på alt, svar på litt.

Har du tips om andre tråder eller sider som forklarer dette: Post det.

Nissan Primera P11 98-modell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fulgte med forsterkar ja, men det er berre ei rettleiing til kva dei forskjellige delane er. På volumnivå står det at eg skal kjøre på full guff frå Spelaren og stille forsterkaren opp til eg den forvrenger lyden, men står ikkje noko om frekvensar og kva som gjer best lyd.

Nissan Primera P11 98-modell

Lenke til kommentar
Del på andre sider