HyB Skrevet Mai 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2005 er vel noenlunde meg og en kompis sin feil. vi har vært så vennlige og PRØVD og få han til og innse at bilen er fæl. ene gangen fikk vi han faktisk til og ta av hønsenettingen. skal inrømme at eg likar blåfargen, men ikke på den måten han har voldtatt bilen på. tok han med inn på universal bilstyling en gang og der fant vi noen fangere som hadde gjort bilen grisefeit, men neida.. dette var for dyrt.... kosta sikkert 1/4 av alt han har tatt av og på bilen.... også det hengerfestet. det kan vi ikke ta av, for det er "kult". og det beskytter jo den "kule" bilen hans om han skulle rygge på noe. måtte bare få dette ut, gjør meg så frustrert at noen kan gjøre noe så stygt mot en bil som kunne blitt fin! Få vekk blå detaljer, Røsk av nettingen, vekk med torshov vingen og eksosen, få på det endestykket vi engang klarte og overtale deg til og kjøpe, og sist,men ikke minst; FÅ VEKK DET HENGERFESTET.... grom bil om den holder seg anonym, som eg engang husker "NN" sa han skulle ha..... eg har sagt mitt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 Søt bil... ;) Minner meg om en lokal kjekkas her i bygda i Honda Accord med speilsoting på samtlige vinduer og japsepotte. Tror det var 8 flagg og kvister rundt omkring på bilen. Og jammen hadde han ikke "guts" nok til å kjøre midt i russetoget med harryvogna si med musikk som kanskje var enda verre enn den russen hadde å stille opp med.. :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet Mai 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 Så noen flagg kom kjørende ja. Hvorfor er denne bilen ute på sotra hele tiden? Han bor vel ikke der? Han har dame der ute, derfor "bor" han der. Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70c Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 Der var det kanskje flere flagg på bilen enn sparco-klistremerker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 fine flagg ;) klipp et til å bruk det som bunn panne pakning så kansje den slutter å renne olje :P Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grandiosa Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 greieste hadde vel vært å fikse et sånn flagg som bare dekte hele bilen.. og fiksa to små hull å se ut av ? :rolleyes: Siter Ugly is in! - 09 Scirocco, 82 Golf C x 05 Audi A3 Sportback, 00 New Beetle, 82 Golf GL, 83 Golf GTI, 85` Golf II 1.6 VWAUDI-Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Hvorfor er det ingen flagg på vinga? Den er jo ideell å henge ting på! Klestørk, tørfisk, hvorfor ikke flagg? :wonder Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet Mai 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Hvorfor er det ingen flagg på vinga? Den er jo ideell å henge ting på! Klestørk, tørfisk, hvorfor ikke flagg? :wonder Er 2 stykk der. Ser hvertfall 1 hvis du ser etter... ;) Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Er 2 stykk der. Ser hvertfall 1 hvis du ser etter... ;) Ja, jo.... Men i hans "scala" teller ikke det der!! Vi snakker vimpler mann!! VIMPLER!! Store sinna VIMPLER, stjælt fra båt!!! thumpsup Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet Mai 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Ja, jo.... Men i hans "scala" teller ikke det der!! Vi snakker vimpler mann!! VIMPLER!! Store sinna VIMPLER, stjælt fra båt!!! thumpsup Det er notert... :D Skal si det til han slik at det er klart ved neste mulighet... Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leo323 Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 den der hadde jeg vært flau over å kjøre, og jeg har wonderbaum og simons eksos(fordi den er billig ikke fordi jeg tror den lager hester assman ) glassfiber dont make power! det gjør forresten ikke decals heller. Siter buckle up Dorothy cause Texas is going byebye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg