Oleee Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 hehe, jeg må uansett vente til lønning jeg så har GOD tid.. hehe ...og du som sa "full stopp" pga skattesmell? ;) Hmm, trur du har fått igjen på skatten jeg og hemmeliggjør bilen og updater oss til sommeren eller noe.. sombrero Neida.. :rolleyes: Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 ...og du som sa "full stopp" pga skattesmell? ;) Hmm, trur du har fått igjen på skatten jeg og hemmeliggjør bilen og updater oss til sommeren eller noe.. sombrero Neida.. :rolleyes: De lysa er det eneste jeg mangler å få fiksa opp før det er stopp. hehe Har fått på front igjen, skjørta kommer på neste mnd, så de lyktene... SÅÅ erre stopp! Å muligens import....... :D Time will show! men bækk tø toppik Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 De lysa er det eneste jeg mangler å få fiksa opp før det er stopp. hehe Har fått på front igjen, skjørta kommer på neste mnd, så de lyktene... SÅÅ erre stopp! Å muligens import....... :D Time will show! men bækk tø toppik Sorry Freddy... :scared Import av hva da sa du? :) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 Sorry Freddy... :scared Import av hva da sa du? :) Hehe.. driv bare å flørter med en liiiten tanke.. Får slenge meg på msn, kanskje du får vite.. hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mai 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 nissan skyline sikkert Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mai 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 speil er forresten solgt. blinkers får vi se ann, hvis jeg ikke får tak i de jeg selv skal ha, beholder jeg blinkers selv og modder de slik jeg vil ha de.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg