Gjest Volvo_gutten Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Jeg gidder ikke å se hele filmen...hvor langt uti er den audi`n? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D-1 Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Har noen bilder derifra jeg og! men er ca 50 mil borte fra kameraet mitt! så får ikke lagt dem ut akkurat nå! skall se om jeg får fikset det senere! den Viperen det er bilde av der er det over 700 hk i! :) Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Likte den M3'n på de første bildene! :smilbmw Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Jeg var på den utstillingen! Jeg trur annonsen tok ei hel side i adresseavisen...Men de var heldige med været ja. Den røde Audi`n drog`n til ca. 7500 o/min!! WOW! Den var det antakelig ikke turtallsperre på.... det ER en sperre på den jo... Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Volvo_gutten Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 det ER en sperre på den jo... Å? Er det? Hvor mye er den på da? Pila kom jo over det som sto på turteller`n Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raboc Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Å? Er det? Hvor mye er den på da? Pila kom jo over det som sto på turteller`n Det går fint det; toppen er ombygd til mekaniske ventilløftere av tidligere eier (RIP Ozzzt) - jeg tror Egil (eieren) snakket på at han dro den til opp mot 8500 på Våler nå i helga (og tar jeg ikke feil er orginal turtallsperre på ABY-S2 7200 RPM) Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Å? Er det? Hvor mye er den på da? Pila kom jo over det som sto på turteller`n mener det er 8000rpm på den nå. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg