Mad_Maxx Skrevet Oktober 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Da kan det hende bilen blir solgt, så da blir det ny granada når skattepengene kommer ;) Reint prosjekt, SKAL ha en mk1 2dørs med åtter ;) Elsker det karosseriet! Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Hmm.. Bare det er granada så :P Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Oktober 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Hehe, har vært hekta på mk1 2 dørs granada siden jeg så en mattsvart en med v8 i sverige ;) Elsker utseendet på de! Men er ikke sikkert jeg skal selge ;) Liker bilen veldig godt, blir sikkert ikke værre når jeg får på senk :D Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg