Anonym010101 Skrevet Mai 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 Hva skjer når stereoen min, eller lyden kutter ut når jeg drar på litt? det sier bare ssshshh, så kutter de ut, og frontsettet på høyere side funker ikke, det bare spraker av og til! dette skjedde plutselig over natta.. Det er høytalerene bak som kutter ut først.. Kan det være forsterker, kan være spilleren også muligens men det er ikke forsterker i cd spillern.. !? MVH Ole B. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet Mai 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 Hva skjer når stereoen min, eller lyden kutter ut når jeg drar på litt? det sier bare ssshshh, så kutter de ut, og frontsettet på høyere side funker ikke, det bare spraker av og til! dette skjedde plutselig over natta.. Det er høytalerene bak som kutter ut først.. Kan det være forsterker, kan være spilleren også muligens men det er ikke forsterker i cd spillern.. !? MVH Ole B. Umiddelbart tenker jeg kortsluttning av høyttalerkabler når jeg leser din beskrivelse. Gå over alle koblinger og sjekk at alt er som det skal. Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg