Kebab gud Skrevet Mai 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 har et stort spørsmål.. hvordan tar man en ekte "Rallystart" med en bil på linje med EVO når den har automat? har fått noen svar jeg er litt skaptisk på... dvs 1 av de Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Mai 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 sett den i drive, gi gass, å slipp bremsen når du har ønsket turtall? heh veit ikke hvordan det fungerer på nyere biler,men gikk ihvertfall på gammle 323'n til farfar:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
allyse Skrevet Mai 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 har et stort spørsmål..hvordan tar man en ekte "Rallystart" med en bil på linje med EVO når den har automat? har fått noen svar jeg er litt skaptisk på... dvs 1 av de Det står som vanligst i manualen til bilen. I Audi a3 3,2dsg'en stod det "sett i Sportmodus, hold bremsen inne, gi 4000omdreininger og slipp bremsen for optimal akselerasjon. "Obs. ikke gjennta dette for ofte" :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Mai 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 men da må jeg få manuelen oversatt om jeg går for den bilen jeg tenker på :P Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
allyse Skrevet Mai 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 men da må jeg få manuelen oversatt om jeg går for den bilen jeg tenker på :P Vi to kan finne det ut vettu ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg