Gran Skrevet Mai 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 Hei! Hvilken olje og oljefilter skal på 96 1.8 glsi? Halvsyntet? Finner jeg det på nett? url? Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet Mai 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 Bare gå på f.esk mekonomen eller en annen bilrekvesitta sjappe å si hva bil du har så fikser de resten. Olje på bilen din? Hvordan er kjørestilen din da? Jeg kjører bare helsyntetisk 10-40, eller 5-40 av "dyre" merker. Kjører du "normalt" fungerer det fint med halvsyntetisk, men kjører du hardt er helvsyntetisk å anbefale. 10-40 er å anbefale. 5-40 på vinteren. Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet Mai 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 Bare gå på f.esk mekonomen eller en annen bilrekvesitta sjappe å si hva bil du har så fikser de resten. Olje på bilen din? Hvordan er kjørestilen din da? Jeg kjører bare helsyntetisk 10-40, eller 5-40 av "dyre" merker. Kjører du "normalt" fungerer det fint med halvsyntetisk, men kjører du hardt er helvsyntetisk å anbefale. 10-40 er å anbefale. 5-40 på vinteren. Vel, det blir noen mil og gå det, bor langt ut i gokk. Bilen blir brukt til og fra jobb. Blir ikke kjørt spesielt hardt, drar litt på gira av og til. Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet Mai 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 Vel, det blir noen mil og gå det, bor langt ut i gokk.Bilen blir brukt til og fra jobb. Blir ikke kjørt spesielt hardt, drar litt på gira av og til. Holder sikkert med vanlig halvsynt da. Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg