Primera.GT Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 TSW Volcano felgene er DRITFETE! :DSølv eller svart senter? Har titta på de selv, men de ble for dyre nå, med de andre godsakene jeg har kjøpt :\ Er ivrig på å se bilder med felgene på hvertfall..blir nok skikkelig bra. mørk senter Devil hadde ikke råd til crom det ble litt for dyrt :fuckme2: jau jau ... legger ut bilder med en gang æ får hjula på :) Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dulle Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 De med mørke senter er de feteste da! :D Det blir genialt. Siter Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling] Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død] http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 De med mørke senter er de feteste da! :DDet blir genialt. håper det :) slenger ut bilder når æ har fått dem på.. håper det skjer i morra :boxing Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 hær er et gammelt bilde med gammle felgene som er blodharry :fuckme2: Hær er åsså et som ikke er så harry da :) men mangler vindavisere da :boxing Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P11GT Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 bestilte meg 18" Tsw volcano i dag Dette kommer til å blit drit rått!! Ekstremt bra felger det der. Skulle ønske jeg også hadde 18". Jeg var og undersøkte pris her en dag, og når jeg fikk pris tenkte jeg, nei dette tar jeg meg ikke råd til:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg