Volvo-Lars Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 Hortens gutta dro på roadtrip til svinesund i dag....på veien ditt stoppa vi på mosseporten....der så jeg en rød mazda mx-3, styla, hvite hjul, lav....tøff bil....så åsså den seinere når vi kom tilbake fra harrytur :rolleyes: mener jeg har sett den her på forumet. Så åsså en rød Ascona B på mosseporten når vi var på vei ditt....rød med no dekor på, hvite hjul å bur....rallystuk allså....GROM bil.....noen som kan fortelle meg noe om disse bilene? Jeg satt i en mørkeblå Toyota Mr2 1991modell med 17" kosei å spilte PS2...hehe..hvis noen skulle mot formodning sett denne i dag...hehe sombrero Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Mai 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 ingen? Mener å ha sett denne mx-5 på forumet.... Ser nå at jeg har skrivd mx-3 i første post....FEIL....hehe...mener mx-5 eller Miata for noen... Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Mai 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 Kan det være "bilsport" mx-5 en?? Tror Bladet bilsport hadde bygd opp en slik en gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Mai 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 Kan det være "bilsport" mx-5 en?? Tror Bladet bilsport hadde bygd opp en slik en gang. nei..det var det ikke...den her hadde vippelyktene....bilsport bygde jo sin om til den nye fronten Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex-850 Skrevet Mai 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2005 Den ascona B`n er det en fra våler som eier, han går VK1 kjøretøy og BRUKER bilen, det sitter en 2,2 liters rekord motor i den med ganske rå lyd... Siter -1995 Volvo 850 -1979 Volvo 242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Valiant Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 Den ascona B`n er det en fra våler som eier, han går VK1 kjøretøy og BRUKER bilen, det sitter en 2,2 liters rekord motor i den med ganske rå lyd... Det er en 2 liter enembygd motor, han som kjører den er riktignok fra våler, kjører nasjonal og på veien Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 så den MR2en istad, hvis den er mørk blå med 1 eller 2 runde led lys i baklyktene (helt runde)? edit: har møtt på han ofte på vei til jobb og Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbopej Skrevet Februar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 heisann! jeg har en rød ascona rallybil(eneste i området tror jeg) og stemmer med beskrivelsen av eier. men beskrivelsen av bilen var det svært lite fakta i.. må si jeg lurer på hvem som har funnet på at det er 2,2 rekord motor i den? ett lite hint er å vite, om ikke mye så ihvertfall litt, om noe man skal utale seg om.. blir nesten flau over å vite at det går personer rundt på jorda som tror at det sitter en ur-elendig 2,2 i bilen min. så nå vet dere i hvertfall at det ikke gjør det.. happyhappy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 heisann! jeg har en rød ascona rallybil(eneste i området tror jeg) og stemmer med beskrivelsen av eier. men beskrivelsen av bilen var det svært lite fakta i.. må si jeg lurer på hvem som har funnet på at det er 2,2 rekord motor i den? ett lite hint er å vite, om ikke mye så ihvertfall litt, om noe man skal utale seg om.. blir nesten flau over å vite at det går personer rundt på jorda som tror at det sitter en ur-elendig 2,2 i bilen min. så nå vet dere i hvertfall at det ikke gjør det.. happyhappy Fortell hva det er da... Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 heisann! jeg har en rød ascona rallybil(eneste i området tror jeg) og stemmer med beskrivelsen av eier. men beskrivelsen av bilen var det svært lite fakta i.. må si jeg lurer på hvem som har funnet på at det er 2,2 rekord motor i den? ett lite hint er å vite, om ikke mye så ihvertfall litt, om noe man skal utale seg om.. blir nesten flau over å vite at det går personer rundt på jorda som tror at det sitter en ur-elendig 2,2 i bilen min. så nå vet dere i hvertfall at det ikke gjør det.. happyhappy Ja, fortell nå da! Siden det er ascona så må det vel nesten være noe med turbo? :p får ikke tøffere enn en clean ascona b med hvite rs felger, senka og litt motor=) Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex-850 Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 heisann! jeg har en rød ascona rallybil(eneste i området tror jeg) og stemmer med beskrivelsen av eier. men beskrivelsen av bilen var det svært lite fakta i.. må si jeg lurer på hvem som har funnet på at det er 2,2 rekord motor i den? ett lite hint er å vite, om ikke mye så ihvertfall litt, om noe man skal utale seg om.. blir nesten flau over å vite at det går personer rundt på jorda som tror at det sitter en ur-elendig 2,2 i bilen min. så nå vet dere i hvertfall at det ikke gjør det.. happyhappy Fikk høre det av en kamerat som gikk mekken ifjor, bilen var blå så vet ikke om det var din... litt info om bilen din da? ascona er kult:) Siter -1995 Volvo 850 -1979 Volvo 242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 ble nysjerrig nå når jg leste ascona gitt...hehe... men det du sier hassa om at siden d er ascona så må det vel være noe med turbo....er ikke så mange som bygger ascona med turbo da men....sviger bror har hatt over 50 ascona'r, ingen av di med turbo....så det er ikke så normalt med turbo i ascona Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 ble nysjerrig nå når jg leste ascona gitt...hehe... men det du sier hassa om at siden d er ascona så må det vel være noe med turbo....er ikke så mange som bygger ascona med turbo da men....sviger bror har hatt over 50 ascona'r, ingen av di med turbo....så det er ikke så normalt med turbo i ascona Kanskje ikke hos dere nei, brødrene mine har bygd flere ascona med turbo! Finnes ikke noe kulere enn det!Vet om maaaaange andre med turbo motorer og!Bla.a han rødtoppen i Tufte I.L. som også hengte her inne før..er vel en av norges feteste! Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|mx5t|Rune| Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=107039 kan det være denne du har sett? Siter - 91 Mazda Mx5 - 97 Honda Civic Vti Rallye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg