325ti Skrevet September 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 update: hadde nesten glemt av denne tråden. stof fmic er montert sammen med en seidl front. kasta tillegssprut på haua og anskaffa meg megasquirt. nå står bilen på verksted for og bli bulkfri og forhåpentløigvis får den ny lakk neste uke. har og begynt og tenke på nytt grenrør,fått maskinert meg en flens så det er bare og begynne og forme=) ellers er de kommet på blåe samco slanger og rustfri rør(polert) div deler til ms dataspruten er innkjøpt. slenger ut noen nye bilder her også det er også kommet på blanke de lykter. og div anna snacks i vinter som var Siter turbofun=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kardigan Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Oh man! Forelska i den fronten der jeg nå:)! Synd jeg ikke har penger liggende. Da hadde jeg nok vurdert å kjøpe ja:)! Åssen er`n innvendig da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet September 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 har to litt slitte stoler fremme ,men resten er strøkent, komplett m-tech=) Siter turbofun=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 Turbo Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Er det safrangul? Sykt fin farge iaff!! Siter BMW E30 3.1 ///TIC (snart ny m20 motor 331TIC) 09 Audi A4 2.0TFSI Avant Quattro S-line 08 FastFord Transit TDCI kassapowah 08 Slovw Caddy Maxi TDI DSG Suzuki GSX750R TurboIntercooler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet September 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 det er safran gul ja. litt nye bilder etter lakkeringa. Siter turbofun=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 frekk bil! :titties: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Helt nydelig bil!! Er nok en morsom sak det der:) Hva er prisen på bilen nå etter den har blitt nylakkert? Eller ikke til salgs lenger? Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vipe Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Så pent ut dette :) Hvor mye hk/nm er det snakk om her? Er bilen godkjent med turbo? Siter 1999 BMW E46 320d - Konebil 1991 BMW E36 320i 24v Sedan - Go'bilen m/M50B25 & respirator 1988 Ford Sierra 2.0CL - Vinterkjelke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet September 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 bilen er godkjent med turbo ja. antall hk nm kan jeg ikke si sikkert men utuen sprut og orig tenning ligger det vell på 250 hk og 300+ nm vil jeg tro, neste steg nå er og få inn den jævla spruten, større dyser. nytt grenrør. etc etc. men jobben tar masse tid nå så når kan jeg ikke si. har bud på 80 nå med medfølgende sprut og deler til de. Siter turbofun=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg