ojvolvo Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 Hvordan er Audi 100 2.2 Turbo Quattro? Vurderer å kjøpe!?! Noe spes å se etter? Noen som har noen erfaringer og dele? Holder drivverket? Takk for svar! -oj- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krabben Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 Jeg har en tilsvarende bil. Med litt modifikasjoner får du en forbikjørings maskin, men ikke en banebil :) Jeg har tull med det elektriske, så sjekk om alt er iorden. Hos meg er det en bagatell som interiør lyset som ikke slår seg av. Som automatiker burde jeg nok funnet feilen.. men bilelektronikk er noe snodige greier. Ellers så var håndbrekkwirene defekte, og bensintanken var det hull i. Bensintanken er dyr å kjøpe, å dyr å montere( masse arbeid å gjøre selv på en quattro.) Camberstag bak, samt diverse foringer i fremstillingen etter 200K km. Motoren min får noen anfall å tikker noe voldsomt, for så å bli helt stille i lange perioder. Typisk Audi sier folk jeg har snakket med. Selv om jeg har hatt mine utlegg på bilen, storkoser jeg meg hver gang det er en knall som oppfordrer til en fight. For bilen ser temmelig mann med bart ut :) Siter Livet er for kort til å kjøre daffe biler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg