Excursion Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 Tenkte jeg kunne legge ut en tråd her om den gode følesen jeg får å de aller fleste får da, når de har satt på en ny komponent på anlegge sitt eller lagd en ny basskasse........... Jeg ble jo virkelig stolt jeg da etter at jeg hadde lagd min aller første basskasse...... Fortell om de gangene du har blitt stolt av deg selv... Legg fram noen bilder å.......... Mhv Den Glade Excursion Siter 01 BMW 320 DAT. x 09 Ford Ranger XLT x 02 Volvo S60 x 93 MB 200E x 87 MB 230E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mayhem Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 Jeg ble faktisk ferdig med min første kasse i dag..:) Eller, kasse og kasse, mekka bare en plate som sub'ene kan stå i og satte den skrått mot baksetene.. Blir nesten kasse da..:) Gadd ikke å mekke de helt store greiene for de elemntene som skulle i. Slenger vel ut et bilde så fort jeg får batterier..:) EDIT: Bilde: Siter (\_/) This is Bunny. Copy Bunny into your signature (O.o) to help him on his way to world domination. (> <) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeph Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 Eg var ganske stolt når eg hadde trukket kassen. La det med ein del, altså heile trekket henger saman. Måtte tenke litt når eg skulle kappe til sidene, men det gjekk nokonlunde bra til å være den første. Var også megen nøgd når 35mm² straumkabel var lagt til bagasjerommet. :) Siter Nissan Primera P11 98-modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 :pics , Første gang jeg var stolt var vel da jeg for første gang reparerte en Forsterker og fikk den til å fungere 100% ( det er 1.5år side og den fungerer fortsatt, var tre transistorer, 3 motstander og 5 dioder som hadde tatt kvelden grunnet feil størrelse på en sikring ) Mest morro er med Volvon i vinter, teamsideways :D :disco Mvh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TLAudio Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 Å være ferdig med stereo'n etter 2 mnd med sparkel,glassfiber, ombygging, trekking med skinn, kobling av neon lys og vifter er som alko-rus!!! Jeg og søster's (det var hennes bil vi ble ferdig med) hoppa og spratt rundt i gården og jubla og skrek... DET ER DEILIG!! Siter Jan Ove Liseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 Akkurat ferdig med å bygge anlegget, 2 x tweetere 2 x 6x9"ere og en 12"er.. lurer på hvor høyt det spiller! Det er deilig å være ferdig! Siter [0]Bmw 320i -89 [X]Toyota Corolla -86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg