2maz Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 Lurte på om slike som f.eks Bilradiospesialisten har en db måler liggende som en kan få målt db med? Eller er ikke dette noe som er sannsynlig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crx dB Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 Bilradiohuset på Kongsvinger har det. der kan du dra innom for å måle. har du kjøpt anlegg hos han får du måle gratis. har du kjøpt det ett annet sted så tar han en liten sum for det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Mai 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 I nærheten av bergen hadde vært fint :) Men hvis dem har det så er det jo ikke umulig at andre har det og... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Mai 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 Du får dra innom en bilstereobutikk og "mase litt" på at de skal kjøpe seg en dB måler, også ber du de ta kontakt med meg.... http://www.dbdragracing.no Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Mai 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 Skal se hva jeg får mast meg til :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saturday bass fever Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 De har en på Bilradiospesialisten.no på paradis. litt gammel type, men den gir deg en ide. hør med de og juster litt mens du måler:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 Jeg har AudioControl EPIC-160. Fant ut i helgen at denne måler svært likt TermLab, kanskje 1 dB mer. Har du sigarettenner, er det fort gjort å måle. Mvh Stian Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Mai 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 Jeg har AudioControl EPIC-160.Fant ut i helgen at denne måler svært likt TermLab, kanskje 1 dB mer. Har du sigarettenner, er det fort gjort å måle. Mvh Stian Bor du i bergen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 Bor du i bergen? Jepp! Åsane. Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Mai 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 Høres bra ut, gir deg en PM når jeg er klar til måling da. Hvis du gidd da. Et lite problem akkurat nå, er at bilen min er i sogndal et sted. Bilen kom seg ikke helt frem til Gatebil for å si det slik, en stein i veien satte en stopper for det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corollapower Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Jepp!Åsane. Mulig for en haring å få måle litt neste gang han er på farta forbi by'n og eller?? :) Verker litt etter å få målt JL 10W7'ene mine, begynner å bli heftig når folk må hoppe ut av bilen pga. basskvalme :scared Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Mulig for en haring å få måle litt neste gang han er på farta forbi by'n og eller?? :) Verker litt etter å få målt JL 10W7'ene mine, begynner å bli heftig når folk må hoppe ut av bilen pga. basskvalme :scared Burde gå bra det :) Du skulle jo ha vært med på dB-Drag på Våler... Får bli med nedover til Tønsberg 25. juni ;) Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corollapower Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Lurer sterkt på det ja, har jo ferie å greier også :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Lurer sterkt på det ja, har jo ferie å greier også :) Forsterker har du på dem og hvilken kasse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Forsterker har du på dem og hvilken kasse? Teoretisk DB? -------------------------------------------------------------------------------- Hei Vet at det sikkert ikke er lett eller overhodet mulig å svare på følgende men en eller annen kan jo prøve : HAr et annlegg bestående av 1 stk Kicker KX1200.1 og 2 JL Audio 10W7 subbere som står i en 22 lukka mdfkasse med adskilte kammer på ca.33L Mulig å overhodet si hvor høyt dette kan spille, er jo egentlig SQ jeg går for men.. begge subbene er 3ohm, koplet til 1.5 som vil tilsi ca. 450W rms på hver fra monoblokka(?) Bilen er en gammal corolla Hatchback og det er strøm så det holder: 3F digital stinger kondis, Odyssey PC1700 72A batteri baki, PC1200 45A batteri fremme, 50mm2 kabel mellom og en koselig 200A dynamo som muskler Noen synspunkt?? Tipper han burde klare omtrent like mye som meg i den lille bilen... 140-145 dB kanskje. Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg