Gå til innhold

Hvilken stasjonsvogn ?

Ranger emnet

Xtreme220

Anbefalte innlegg

Vel, da har jr. meldt sin ankomst og jeg må derfor selge kjerra og handle stasjonsvogn..

Er det noen her som har en anbefaling?

Har sett såvidt på A4, men kan denne bli litt liten? Skal jo ha barnevogna inni der..

Burde jeg gå for en S4, eller vil dette bare være dumt?

Den er vel lik A6, så en tdi hadde nok gått an..

Har en limit på ca 100 høvdinger (+ - litt..)

Har lyst på 4wd, og masse hk er gøy! :driving

------------------------

Én gang 4wd, alltid 4wd!

------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har barn og a4 selv. Ikke noe problem med barnevogn baki, men du får ikke plass til mye mer da;) Og det blir trangt for passasjeren eller sjåføren alt ettersom, pga barnesetet. tror faktisk det er bedre plass i baksetet i en golf enn i a4..

håper det hjelper litt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det blir fort veldig trangt om man skal ha bakovervendt barnesete i baksetet. Jeg måtte kjøre passasjer-setet helt frem for å få montert setet. I midten bak hadde det passet bedre, men setet har en fot som skal stå ned i gulvet og den får jeg ikke satt korrekt med settet i midten.

Barnevognen er det ikke noe problem med. De fleste kan jo slås godt sammen, og så er det jo mulighet til å pelle av hjulene også.

Torge

1998 Audi A4 2.4

1991 Audi 80 1,8S (x)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns du burde kjøpe deg en A4 med Quattro :)

Den har bra nokk plass, motorene er bra og den kommer seg fram over alt!!

Jeg er ivertfall strålende fornøyd med min :)

99' Audi A8 4.2 Quattro http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153036

85' Mærche

X-96' Audi A4TQ, X-95' Audi A4TQ, X-84' Audi 80cl

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=118129

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av de tre bilene som er aktuelle hadde jeg valgt Audi A4 serru!

Som sagt før er det mange bra forskjellige motorer å velge imellom og quattro gjør ikke saken verre! Mye bra dieselmotorer også...

Bakseteplassen er ganske begrenset synes jeg..Har du barn som er 13-14 år ++ begynner det å bli rimelig trangt i baksetet! Jeg er 17 år, 175 cm, blir rimelig trangt skal jeg si deg..;) Jeg var overrasket over bagasjerommet, trudde ikke det var så stort som det var. Får lett plass til 2 sykler der hvertfall..

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider