phnx85 Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Noen som vet hvor man kan få tak i turbo, IC og nødvendig tilbehør som passer på en 2.0L 90 Camry XLI. Målet er vell å hente ut rundt 50 hester ekstra. Billigst mulig :) Siter Teori er når du vet alt, men ingen ting fungerer. Praksis er når alt fungerer, men du vet ikke hvorfor. Jeg kombinerer teori og praksis, så hos meg fungerer ingenting og jeg vet ikke hvorfor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandvik bros. Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Hadde du vært litt kjappere så kunne du ha kjøpt mitt Siter Nissan 200SX RS13 med trivelige mods. www.sandvik-bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phnx85 Skrevet Mai 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 Hadde du vært litt kjappere så kunne du ha kjøpt mitt Kan du komme med litt informasjom om turbo-kittet ditt? Spesifikasjoner Pris Hvor kjøpte du det Osv Siter Teori er når du vet alt, men ingen ting fungerer. Praksis er når alt fungerer, men du vet ikke hvorfor. Jeg kombinerer teori og praksis, så hos meg fungerer ingenting og jeg vet ikke hvorfor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg