BeemerZ1 Skrevet Mai 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2005 Forlang penger tilbake av befrakter, du har jo bevis. Behold panseret, og snakk med noen som kan CF, og det er ikke umulig at du kan få det reparert. Og siden du har bestilt nytt panser,, kan du jo bruke det du allerede til rølpekjøring, eller felle ned hull til pilsflaska, og ha det i stua som du har i verkstedet ditt. ( Du har vel eget gutterom i verkstedet!!!) Tommy Har forlangt penger tilbake av Nor-Cargo ja... Panseret kom de og hentet igjen dagen etterpå, skulle visstnok sende det tilbake :rolleyes: Hadde de ikke gjort det, hadde jeg montert det og brukt det sånn midlertidig. Kunne ha blitt et fint bord det ja... Er vel heller det at jeg har verksted på rommet :D Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Mai 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2005 Godt å høre at det ikke bare jeg som sovner blant smidde stempler og aktuatorer...... Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 Jeg synes folk i norge bare blir slappere og slappere, få som tar ting seriøst for tida, med mindre de er fryktelig interreserte. Kjedelig med panseret, er så dumt å vente lenge på noe og når det endelig kommer så er det ødelagt. Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg