andrej1 Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Hei! Jeg tenkte på en ting.. I Bergen hadde de vårmønstring i noe som lignet et parkeringshus. Er det noen av dere som tror det hadde vært mulig å leie et parkeringshus i lillehammer og stilt ut tonn av biler inni der? Med en liten inngangssum da seff.. Eller så er jo strandtorget en fin plass på søndager? Kom med forslag folkens, vi trenger et lite møte på lillehammer snart:) Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Hei! Jeg tenkte på en ting.. I Bergen hadde de vårmønstring i noe som lignet et parkeringshus. Er det noen av dere som tror det hadde vært mulig å leie et parkeringshus i lillehammer og stilt ut tonn av biler inni der? Med en liten inngangssum da seff.. Eller så er jo strandtorget en fin plass på søndager? Kom med forslag folkens, vi trenger et lite møte på lillehammer snart:) Jeg stiller så lenge jeg har fri! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Har vel vært flere treff på lillehammer men ALDRI vært det helt store oppmøtet.. kan jo hende ting har forandret seg men lillehammer folk trenger et hardt spark i ræva for å komme seg unna tv`n virker det som.. hehe.. ;) Men er alltid klar for treff jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 eey! ikke alle! ;) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 eey! ikke alle! ;) hehe..nei stemmer.. ikke du da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 husker det var et par forsøk i fjor, og mer skuffet har jeg aldri blitt.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Noe heter promo! Smell ut info om det på de nettstedene der folk i området henger, heng opp plakater i byer, spre det på sms. Blir det for ille, reklamer for at lillehammer har ol igjen el no.. HAH Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 Noe heter promo! Smell ut info om det på de nettstedene der folk i området henger, heng opp plakater i byer, spre det på sms. Blir det for ille, reklamer for at lillehammer har ol igjen el no.. HAH mhm, OL i bil kjøring notin ! Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg