Wrasko Skrevet Mai 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2005 Det er biler som skiller seg ut etc som blir stoppet.. F.eks jeg ble stoppet godt over 10 ganger med den 1979 Volvo 242 DL'en som jeg hadde (hadde 77 lykter, med gule lys i) og bilen var rullemalt, med blåfarge foran, og litt spes burgunder aktig farge skrått oppover mot bagasjerommet og bak den streken.. Ihvertfall.. Jeg ble stoppet så mange ganger i løpet av 5 måneder med den.. Hver gang politiet så bilen min om dagen, kvelden etc, så snudde de å stoppet meg... Neste bil: 1995 Golf 3, 3 dørs, rød med fine PCJ Thunder. Og STORT anlegg.. Med den ble jeg stoppet totalt 1 gang.. I løpet av over 1 år.. Og med min nåværende Sierra som jeg har hatt siden april i år har jeg ikke blitt stoppet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dj_LoVeHeArT Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 natt til 15. mai..ble jeg og noen venner av meg stoppet i oslo sentrum, av en sivil eldre BMW 5 serie. Vi hadde kjørt på rødt, men fikk gå..sikkert fordi han var alene..og ikke hadde no mer å gjøre, enn å snakke i sambandet! =) kjør pent:D Siter BooM BooOOOm, Brooom=p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 natt til 15. mai..ble jeg og noen venner av meg stoppet i oslo sentrum, av en sivil eldre BMW 5 serie. Vi hadde kjørt på rødt, men fikk gå..sikkert fordi han var alene..og ikke hadde no mer å gjøre, enn å snakke i sambandet! =) kjør pent:D Kanskje ikke så rart dere blir stoppet da :P Hehe.. Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg