ka2 Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Noen som har opplevd det samme? Har byttet coil,rotor og fordeler lokk til ingen nytte... fusker veldig i 2000-3000rpm... og er veldig irriterende!Fått et lite nyss om at det kan være bensinpumpa...? noen med samme problem og klart å fikse det?? Siter Corrado G-60 Audi A4 -avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arthur.saeter Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 lambasensor eller en eller annen føler. ta en diagnose test med et verksted. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ka2 Skrevet Mai 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 har vært inne til det to ganger, + at det har vært en bilteknikker på bile uten at det har hjulpet... Siter Corrado G-60 Audi A4 -avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arthur.saeter Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 lutfmengde måleren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ka2 Skrevet Mai 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 lutfmengde måleren er vist ikke luftmengde måler på disse motorene... (1,8l monopoint...) Siter Corrado G-60 Audi A4 -avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arthur.saeter Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 ok, da vet jeg ikke. jeg hadde et lite problem med fusking på min gti. skiftet luftmengdemåleren og to vakum slanger med hull i. gjorde susen det. god som gull no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 sjekk den gummi membran tingen under toppen på monopoint innsuget ditt. den har røket på begge golfene jeg har hatt og da får en slik irriterrende fusking. start opp bilen og spray litt startgass el noe lign rundt der for å høre om den nesten stopper eller ruser seg,da er det hull i den og må skiftes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ka2 Skrevet Mai 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Ja, oki... hørt noe om at disse pleier å ryke... skal sjekke litt i morra... :) Siter Corrado G-60 Audi A4 -avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg