Gå til innhold

WhiPlasH: VW Golf G60 - Prosjekt på gang!

Ranger emnet


whiplazh

Anbefalte innlegg

Det må være av de penere Golf II jeg har sett !

Fargen var jo helt namm, du skal vel ikke bytte ut fargen? Jeg ville lakkert halve bilen i en litt retro brun :)

 

Enig med alle mod'ene dine sålangt.

 

Hvilke felger skal du kjøpe? 16x9 = feit kant?

(\o/) 83 Stylingjunkie 1.91m

(o) 99 VW Beetle 1.9Tdi Highline

(x) 97 Audi A3 1.6

(x) 93 BMW 318i

Sekretær - VACN Troms Lokallag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 187
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det må være av de penere Golf II jeg har sett !

Fargen var jo helt namm, du skal vel ikke bytte ut fargen? Jeg ville lakkert halve bilen i en litt retro brun :)

 

Enig med alle mod'ene dine sålangt.

 

Hvilke felger skal du kjøpe? 16x9 = feit kant?

 

Takk! :D Skal beholde den fargen ja! ;) Bare litt dårlig lakkjobb på den lakken som sitter på nå..

 

Disse felgene regner jeg med! :)

 

7b_1_b.jpg

Nå - '92 VW Vento VR6

[x] - '90 Audi Coupe Quattro 20v

[x] - '90 VW Golf II GTi G60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir litt mer deprimert hver gang jeg ser en feit bimmer.

savner bmw!!

 

Neste blir enten en clean E36 eller en E46 coupe !! Men pga pengboka blir det nok E46 318ci i så fall.

 

Men jeg ombestemmer meg ca en gang i uka. Brodern har en tøff Seat Leon som jeg har veldig lyst på :) Audi S3 er jo digg, Audi TT også.. men så tåler ingen av dem K&N-filter og DET suger.

 

Et annet alternativ er at jeg kjøper meg en rimeligere prosjektbil. Ala denne eller Golf III. :titties:

(\o/) 83 Stylingjunkie 1.91m

(o) 99 VW Beetle 1.9Tdi Highline

(x) 97 Audi A3 1.6

(x) 93 BMW 318i

Sekretær - VACN Troms Lokallag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir litt mer deprimert hver gang jeg ser en feit bimmer.

savner bmw!!

 

Neste blir enten en clean E36 eller en E46 coupe !! Men pga pengboka blir det nok E46 318ci i så fall.

 

Men jeg ombestemmer meg ca en gang i uka. Brodern har en tøff Seat Leon som jeg har veldig lyst på :) Audi S3 er jo digg, Audi TT også.. men så tåler ingen av dem K&N-filter og DET suger.

 

Et annet alternativ er at jeg kjøper meg en rimeligere prosjektbil. Ala denne eller Golf III. :titties:

 

Hehe.. :) Fett!

Nå - '92 VW Vento VR6

[x] - '90 Audi Coupe Quattro 20v

[x] - '90 VW Golf II GTi G60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært og hentet en ryggelysbryter jeg! :) Ny en.. Litt kjekt med ryggelys, spesielt på EU-godkjenning.. :rolleyes: Nå mangler jeg bare frontruta, så får jeg skilter! :D

 

I tilfelle noen lurte på hvordan den ser ut den bryteren

ryggelysbryter.jpg

Nå - '92 VW Vento VR6

[x] - '90 Audi Coupe Quattro 20v

[x] - '90 VW Golf II GTi G60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye hester er det i en G60 da? Forskjell på G60 motoren som sitter i corradoen? Kjørte om kapp med en Corrado G60,så jeg prøver bare å finne ut hvor mye hester den har :)

Sorry hvis jeg kom litt off topic :S

 

G60 motoren er lik i Corrado og Golf. 160hk standard,så det flytter på seg,det er sikkert ;)

 

Faan! Borbet T er planen,Keskin KT3 utgår med høye kneløft!

 

Takk for det bildet Jonte,trengte en bekreftelse på at det ser bra ut ;)

 

mvh

- 85 VW Golf G60 8vT

- 87 VW Golf II 1,8 (Solgt)

- 69 VW Boble (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, på fredagen som var begynte jeg og ta av caliperen bak, det gikk greit helt til stempelet må trykkes inn.. Den må skrus og presses inn samtidig? hvis jeg har skjønt riktig, så idag begynte jeg og sveise sammen ett eget "spesialverktøy". Så har jeg vært og kjøpt registerreim og vannpumpe, som da vil bli skiftet i morgen! Fikk frontruta idag også! Så, når jeg får bilen ut av verkstedet så blir det ny frontrute, og da er den faktisk klar til ny eu-godkjenning! :D

 

Vannpumpa, register-reim og strammehjul

Vannpumperegreim.jpg

Nå - '92 VW Vento VR6

[x] - '90 Audi Coupe Quattro 20v

[x] - '90 VW Golf II GTi G60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, på fredagen som var begynte jeg og ta av caliperen bak, det gikk greit helt til stempelet må trykkes inn.. Den må skrus og presses inn samtidig? hvis jeg har skjønt riktig, så idag begynte jeg og sveise sammen ett eget "spesialverktøy".

 

får kjøpt et sånt caliperskruverktøy på biltema for en slikk og ingenting.

se her kjøpte denne selv og funker utmerket.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får kjøpt et sånt caliperskruverktøy på biltema for en slikk og ingenting.

se her kjøpte denne selv og funker utmerket.

 

Takker! For sent da men.. Hehe.. Funka utmerket min også, helt til jeg skulle ta av verktøyet, hadde ikke tenkt på det, så jeg måtte skru ut igjen! Så, måtte bruke tang og brekkjern! Men, når jeg skulle begynne med brekket osv, da endte med at jeg fant ut at den mekanismen var ødelagt pga rust.. Så jeg ringte mekonomen og bestilte calipre bak, fra sverige. Noe jeg ikke skulle ha gjort har jeg fått høre.. :( Men men! 4000 kosta det meg.. + gamle calipere.

Nå - '92 VW Vento VR6

[x] - '90 Audi Coupe Quattro 20v

[x] - '90 VW Golf II GTi G60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår