Gjest nidaroo Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 jeg har nå fått pakken min med forsterker,sub og høytallere. det består av dette http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1112 kan noen hjelpe meg med hvordan jeg skal koble dette.. finnes ikke det mange muligheter til å koble dette opp?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Du tar de øverste terminalene på forsterkerne og kobler høytalerne på disse. Så tar du og setter forsterkeren på 3 der det står 4-3-2. Så tar du + fra den ene siden og - fra den andre. Da vil du ha brokoblet subben Sånn ca. Også leser du papirene som er med! Der står det hvordan du skal gjøre det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest nidaroo Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 blir det mer effekt av det?? bass? Skal ha 2 6x9" og ein subb på forsterkeren.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 når du brokobler vil subben din få mer effekt ja. Ergo mere bass du har da 3kanaler, 2 til 6x9" dine og 1 til subben. Trenger du flere? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest nidaroo Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 tror ikke jeg trenger å koble frontsettet. det er orginale...dårleg. tror det holder med bake og subbn. men jeg har 4 utganger på bak og fremme skal dette kobles på bakre utgangene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 hvem har snakket om noe frontsett? 1 kanal pr 1 6x9" altså 2 kanaler og 1 kanal til subben Da får du regne stykket 1+1+1 = 3 :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest nidaroo Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 men skal 6x9" på bakre utgangene og subben på fremme?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Vil tro de 2 første kanalene dine går på 6x9" og de kanalene som er bortest går på subben. Les manualen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest nidaroo Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 fordi jeg har merket det att subben sler ikke så bra på framme utgangene.. kan ikke jeg bare koble 2 høgtallere på ein kanal bak og subbn på den andre vis du skjønner.. sub og 2 høytallere på bakre kanalen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 2 ch 1ch - - | | | 6x9 6x9 sub Kobler du 6x9" på en kanal vil det bli mono og det er heller ingen vits Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 http://www.xplodsony.com/xplod-manuals.php Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg