Zeph Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Korleis skal eg kople e in 35mm² straumkabel til det 25mm² store holet på sikringshaldaren? Bruke så mange kordeler som mulig å kutte resten eller skøyte på ein mindre kabel? Edit: Endra litt dimensjonar. Siter Nissan Primera P11 98-modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Tilkopplingshullet i sikringsholderen din er nok såå liten av en enkel grunn! Kjøp ny sikringsholder! Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Korleis skal eg kople e in 35mm² straumkabel til det 6mm² store holet på sikringshaldaren? Bruke så mange kordeler som mulig å kutte resten eller skøyte på ein mindre kabel? Om du absolutt må bruke denne sikringsholderen finnes det overganger for dette, reduksjonshylse. Men en ny sikringsholder koster omtrent det samme eller mindre.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeph Skrevet Mai 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Ikkje spør korleis eg klarte å skrive 6mm², eg meinte faktisk 25mm². :rolleyes: Siter Nissan Primera P11 98-modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg