Flasher Skrevet Mai 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 Holder dette` Den der var mos!! hehe Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 Den der var mos!! hehe Ja.. Men hva slags bilde vil du se? Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimman Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 Over til deg, Flasher.. Selv om din, ekkoj, var bra men så var Flasher først ute.. :) Fikk du med deg denne innlegget, Flasher? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Mai 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 Over til deg, Flasher.. Selv om din, ekkoj, var bra men så var Flasher først ute.. :) Takk takk :) Jeg vil se noe sprøtt denne gangen.. Jeg vil se en SKIKKELIG gammel og ustabil sjåfør bak rattet.. SKIKKELIG rosin ;) I en skikkelig harry bil er bare bonus :D Samt tykke briller, hatt, sitter i 90 grader osv.. alt det klassiske :D Dette tror jeg kan bli utfordrende og gøy.. Lykke til :) Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.R.Giulietta Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 Viking: Lancia Brukte vel en S4 i gruppe b..? faktisk så var 037 også klassifisert som gruppe B... og dette var vel kanskje til og med den 1. av alle gruppe B biler... Eller var det ikke?? Siter Alfa Romeo Giulietta -84 prosjekt Alfa Romeo GTV6 -85 Alfa Romeo GTV6 -84 corsabil Alfa Romeo 75 QV -91 bruksracer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimman Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 Han her er jo skikkeli ustabil, og han er svensk itillegg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Mai 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 Han her er jo skikkeli ustabil, og han er svensk itillegg.. Haha :D Lar det komme ett par til jeg.. men helt klart, gøy, men ikke gammel :/ Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 Med fare for å få adversel: Denne gamle damen er en serie "hit&run" bilist.. Mer uegnet sjåfør skal du lete lenge etter... Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lupez Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 Hvertfall gammel bil,vanskli å se sjåføren:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 Gammel rosin i noget spesiell kjøreposisjon hvertfall.. :D Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 Over til deg, Flasher.. Selv om din, ekkoj, var bra men så var Flasher først ute.. :) Hehe, ja Flasher var kjappest ja :) Men, jeg burde få litt kred for mest smasha Viper ;) Men, porps til Flasher, to stykker på kjapp tid ;) Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Mai 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 Dette ble vansklig, lo som faen av dalan sin her :D hehe Skidracer sin kommer ikke opp :/ kimman supplerte med masse bilder :D hehe Men skulle ha en gammel ustabil, og eneste som hittil har kommet med en gammel mann er Dalan :) Gratulerer, seieren gikk til elverum :) Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 Gratulerer, seieren gikk til elverum :) Takker, da må jeg pønske ut noe da vel? Hmm.. Da vil jeg ha bilde av en liten pjokk, så ung som mulig, i førerposisjon på en ordentlig sportsbil, helst oppkledd i fullt racing-utstyr :) Her skal det helst være med bilde av mye av bilen også, merk helst ;) Let the searching begin! Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimman Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 Ops, bildet er skikkeli svær.. så jeg legger ut link til bildet isteden http://www.johnnyheydenreich.com/Jack%20Daniel3%202004.JPG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 :) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg