Bullitt_Mustang Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Jeg vil se en BMW 6-serie banebil fra 80 tallet Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 jeg vil se bilde av denne bilen i aksjon på ringen! ( da får jeg vippetiss) Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zobben Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Er dette en slik en??? Er det rett så søker jeg nok en gang en Honda Civic LSI Coupe med sølv perlemor lakk....Liquid Civic Siter 2001 Skoda Octavia 1.6i 1995 Audi A4 -- bytta inn i den som er over her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 bra nok...... Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zobben Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Da søker jeg nok en gang en Honda Civic LSI Coupe med sølv perlemor lakk....Liquid Civic spørs om dere finner den da, er faktisk ikke så langt unna som enkelte tror.... Siter 2001 Skoda Octavia 1.6i 1995 Audi A4 -- bytta inn i den som er over her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 siden det ikke ble noen civic..hva med en lotus formel1 bil fra 78-79?:) Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 siden det ikke ble noen civic..hva med en lotus formel1 bil fra 78-79?:) Denna bra nok? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 veldig bra;) Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zobben Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Siden ingen gadd å lete så skal jeg legge ut link til den Civic'en jeg mener, og mulig jeg skrev feil lakktype på den men....er faktisk brodern's bil..... og den linken er som dere ser til dette forumet.......men da dere ikke gidder å søke så får jeg hjelpe dere litt da..... :wave http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86322 Siter 2001 Skoda Octavia 1.6i 1995 Audi A4 -- bytta inn i den som er over her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Siden ingen gadd å lete så skal jeg legge ut link til den Civic'en jeg mener, og mulig jeg skrev feil lakktype på den men....er faktisk brodern's bil..... og den linken er som dere ser til dette forumet.......men da dere ikke gidder å søke så får jeg hjelpe dere litt da..... :wave http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86322 Jeg la faktisk ut bilde av den civicen for ca 6 timer siden, men det ser ut som noen har fjernet den:wonder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Ja, det ble fjernet, siden det var kommet andre ønsker i mellomtiden. For sent for Civic :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Ja, det ble fjernet, siden det var kommet andre ønsker i mellomtiden. For sent for Civic :) Den er grei:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 da vil jeg se en Pimpa/clean C126 Mercedes :) i Desktop format :) Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 da vil jeg se en Pimpa/clean C126 Mercedes :) i Desktop format :) http://2cars.cz/files/extra/melnik40-r.jpg Desktop fikser du selv. Da vil jeg se en golf 4 med 24'' hjul, vis ikke mulig, finn noe som er no oppunder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hossen Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 hehe Beste jeg fant xD Så ut som den hadde 24", kanskje mær^^ Men visst jeg vinner så vil jeg se en Pimpa Land Rover (ikke Range Rover!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg