A.R.Giulietta Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 http://cs-theforsaken.com/gallery/ her er det diverse bilder av alfa romeo, kjenner du noen eller har du selv en bil av merket så meld deg gjerne inn og legg inn bilder på siden her. Enkel form for galleri og da kan dere gjerne linke opp denne siden til bilder dere legger inn her osv Siter Alfa Romeo Giulietta -84 prosjekt Alfa Romeo GTV6 -85 Alfa Romeo GTV6 -84 corsabil Alfa Romeo 75 QV -91 bruksracer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimman Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Liker den nye 159 veldig godt.. Ganske rå utseende! Så kanskje du kan prøve å skaffe bilder av 159 og legge de inn der. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Er en trykk leif inne på sida.. Står norges alafa romeo galleri.. hehe.. :rolleyes: Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Mener jeg så den der igår.. Rompa er helt tragisk? Stemmer det? Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.R.Giulietta Skrevet Mai 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Mener jeg så den der igår.. Rompa er helt tragisk? Stemmer det? tviler du har sett den på veien iallefall da det ikke går noen enda ;) Siter Alfa Romeo Giulietta -84 prosjekt Alfa Romeo GTV6 -85 Alfa Romeo GTV6 -84 corsabil Alfa Romeo 75 QV -91 bruksracer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimman Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Mener jeg så den der igår.. Rompa er helt tragisk? Stemmer det? Synes ikke rompa ser tragisk ut, jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Da var det en annen Alfa, my fault. Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.R.Giulietta Skrevet Mai 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Rage: Tipper du trolig så en GT.. denne er litt sær, jeg liker den.. men fatter at andre ikke gjør det, iallefall rumpa. det kommer et treff nå den 22. mai som jeg skal få prøvd å få kommet meg på, da blir det tatt en del bilder som legges inn på siden. P.S Trykkleif på siden er ordnet ;) Siter Alfa Romeo Giulietta -84 prosjekt Alfa Romeo GTV6 -85 Alfa Romeo GTV6 -84 corsabil Alfa Romeo 75 QV -91 bruksracer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.R.Giulietta Skrevet Juni 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 fått inn masse nye bilder nå fra div alfister over hele landet... har dratt seg opp en del i det siste og nye bilder kommer inn nesten hver dag nå... ;D Siter Alfa Romeo Giulietta -84 prosjekt Alfa Romeo GTV6 -85 Alfa Romeo GTV6 -84 corsabil Alfa Romeo 75 QV -91 bruksracer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 sombrero Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg