Gå til innhold

Råning i Askim?

Ranger emnet


skatergirl

Anbefalte innlegg

Etter å ha "snoka" på bilforumet i noen år har jeg nå blitt den lykkelig eier av en litt harry mazda.

 

Planen er å utforske bilverdenen videre og har fått i oppdrag av jente-gjengen å arrangere rånetur til Askim..

 

Vi er absolutt ikke kjent i Askim - har bare hørt at det skal være mange rånere der... Har sett at det er laget egne råne-guider for Tromsø og Bodø, men er litt langt å reise. Skulle derfor gjerne hatt litt inside information i forhold til Askim for å få den ultimate opplevelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil ikke akkurat si at askim er det beste rånestedet nei.. he he.. skal u gjøre her?? kjøre 1 runde rundt byen (som tar ca.2 min) for å så stoppe på meny for å henge der sammen en gjeng på 2 biler som ikke gjør annet enn å stå der hele natta??

neii du, tror nok det finnes bedre steder nærmere oslo jeg.. ;)

2.0 glx,

Ser ut som anlegget har begynt å komme seg nå ja!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha "snoka" på bilforumet i noen år har jeg nå blitt den lykkelig eier av en litt harry mazda.

 

Planen er å utforske bilverdenen videre og har fått i oppdrag av jente-gjengen å arrangere rånetur til Askim..

 

Vi er absolutt ikke kjent i Askim - har bare hørt at det skal være mange rånere der... Har sett at det er laget egne råne-guider for Tromsø og Bodø, men er litt langt å reise. Skulle derfor gjerne hatt litt inside information i forhold til Askim for å få den ultimate opplevelsen.

 

 

Hvorfor ikke bare komme til Shell \ Maccern på Strømmen ? Sikkert 100 ganger flere rånere der enn noe annet sted ;) :titties:

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

 

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke bare komme til Shell \ Maccern på Strømmen ? Sikkert 100 ganger flere rånere der enn noe annet sted ;) :titties:

 

hehe. akkurat..! Eneste grunnen til at jeg kan se for meg oslo jenter råne i askim er hvis de vil ha litt 8===D ~~~~~

 

if u know what i mean..

2.0 glx,

Ser ut som anlegget har begynt å komme seg nå ja!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utseendet har jo vanligvis litt å si da.. :)

men når jeg ser på damene som er med rånerne her så spiller ikke d så veldig rolle..

Men for all del: if u are hot, send a pm ;);) :titties:

 

 

Hehe. Er på Strømmen du og skjønner jeg? Hvem er du isåfall?

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

 

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke bare komme til Shell \ Maccern på Strømmen ? Sikkert 100 ganger flere rånere der enn noe annet sted ;) :titties:

 

 

Strømmen blir nok litt for nært... kan treffe på noen vi kjenner. he he... :rolleyes:

 

Men skjønner at Askim ikke er det mest optimale stedet.. Andre forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Du kikker etter no harry? Horten!! Få tak i horten street racers, og be de ta en samling... Noe mer harry skal du lete lenge etter! en kompis av meg Rygga hele hovedgata natt til en lørdag, i brun sierra, med innmaten av potta (som ble spreng i samme gata) hengende etter bilen..... det er riktignok ikke overbefolka med rånere der heller, men de er da i det minste harry!

 

Synd du aldri fikk med deg livet på Døgnet i Tønsberg.. Men de siste 5-6 åra har det vært døøødt... Bare en og annen sliten grande nå:(

 

har ellers en følelse av at Råneguiden, askim i videoformat ville vært en kort film.. Har vært plagsomt folketomt der de gangene jeg har kjørt igjennom... eller bare gjemmer folk seg for store sterke stygge sinna meg ? (puslete lubben datanerd)

 

Søt avatra forresten ;)

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du kommer på en bra dag i halden kan du møte mange fete biler.

Jeg anbefaler 16 mai, men er rimelig mye harry ute da, men også utrolig mye fett og se, og ALT for mye fyll, det trekker ned litt.

Men prøv og ta deg en tur til halden, best på vinteren da ligger alle bredt midt nede i sentrum og det er ikke allti kjipe rånere du ser da:)

Så jeg hadde tatt en tur ned til sentrum(rutebilstasjonen) på en fredag eller lørdag. har selv vært der nede noen ganger og det er i blant ett par cossier, i alle fallen litt fet civic og mer. det er det og komme på riktig dag.

det kan hende du kommer på feil dag og om du er heldig da så ser du 10 personer i byen.

 

Og om du er ute etter noe hookups så mulig du kan finne det også.

"Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond.

 

 

- BMW E30 320i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår