Mirus Skrevet Mai 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2002 Må bare teste hvordan postinga her fungerer ved å fortelle at jeg nesten gleder meg litt til å se alle de slitne russebilene i veikanten nordover mot Lillehammer i morgen... :) Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mai 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2002 Originally posted by famir Må bare teste hvordan postinga her fungerer ved å fortelle at jeg nesten gleder meg litt til å se alle de slitne russebilene i veikanten nordover mot Lillehammer i morgen... :) Bra det er flere i 'jeg liker jap bil gjengen' Har du noe bil du da? Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Mai 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2002 Stavanger.....kongeparken i stavanger.....så nå får jeg ikke solgt dem sprit. haha:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Mai 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2002 Originally posted by famir Må bare teste hvordan postinga her fungerer ved å fortelle at jeg nesten gleder meg litt til å se alle de slitne russebilene i veikanten nordover mot Lillehammer i morgen... :) Det var mye værre å ligge bak dem sørover på natta, men det var ikke lenge en lå bak dem. hehe MEN F**N å mye søppel de kasta ut når en lå å ruga på støtfangerene deres i møtendet trafikk. Bra det var kl.05:00 om mårran, overtrøtt = kjapp på ratte da. hehehe Fast Volvo :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Mai 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2002 Originally posted by Håkon A Stavanger.....kongeparken i stavanger.....så nå får jeg ikke solgt dem sprit. haha:D nuja.. er jo en hel del osm skal til Lillehammer også... av en eller annen merkelig grunn har dette havnet på samme helg.. Transiten jeg lå under i natt for å fixe bremsene på gikk hele veien opp til Lillehammer fra Moss i dag... ikke dårlig for en 82 ford :D Ny rekord?? Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mai 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2002 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=8353466 Ikke bare morro... Triste saker :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg