olehenri Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 En bekjent av meg skal selge civicen sin, så tenkte jeg sku bumpe ut en link her.. Etter mitt syn er prisen litt stiv i forhold til motor type etc.. men men.. kjøp den som vil! http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=750623 Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Han må jo være stein. Den er garantert ikke verd mere enn 80, uansett hvor mye angeleyes og styling han har klistret på den. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Han må jo være stein. Den er garantert ikke verd mere enn 80, uansett hvor mye angeleyes og styling han har klistret på den. AKKURAT det samme jeg sa til han! Men fikk han ikke det for den, så sku han ikke selge den.. Lykke til sa jeg.. Kun styling fanger foran, lexus bak og angel eyes.. det trekker ikke opp 50 000! men men,.. alltids noensom SKAL HA akkurat slik så får nok solgt den Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg