RuuDpus Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Har et par 8" 2veis pioneerhøytalere på hattehylla og 2 små diskanter i frontruta.... Vil det bli bedre med et par billig høytalere i døra forran istedenfor de 2 små diskantene? skal drive det fra cdspilleren..... så har jeg en 12"sub i bagasjen.... Så over til spørsmålet, diskantene eller et par billige høytalere i døra? Skal beholde de på hattehylla og subben, og gidder ikke kjøpe compsett, for da må jeg ha forsterker eller fjerne de 2 på hattehylla siden ikke har mer enn 4kanals cdspiller.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Kjøp deg et komponentsett eller coax-sett til bruka framme i bilen. Du trenger ikke nødvendigvis en forsterker til et komponentsett, men du vil få MYE mer ut av en høyttaler hvis du forer den med mer strøm (les: ampere). Har et Morel Pulse 5 til salgs for kunde. Brukt 1 mnd.! Kr. 1400,- Morel Pulse 6 får du brukt for rundt kr.1500,- Ta kontakt hvis noe av dette er av interesse så skal jeg videreformiddle kontakt med de som selger disse høyttalersettene. Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet Mai 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 er egentlig fornøyd sånn det er nå, kunne bare tenke meg litt mer lyd forran, så vurderte å bytte ut de 2diskantene med et par fra biltema til 300 eller noe bare.... lurte bare på om det ville lønne seg..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 lurte bare på om det ville lønne seg..... Det lønner seg ikke! Du bør ha mer enn diskant framme. Sitter noen med ryggen mot stereoen når det lyttes til musikk? Du har nok ikke opplevd et frontsystem som spiller musikk, og jeg anbefaler deg å vente med Biltema-diskantene til du har lyttet til dette. Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg