ole626 Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Den stylinga heter foha. Den ble ikke levert orginalt, men montert som ekstrautstyr hos Mazdaforhandlerne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 det eg sto og tenkte på, hvorfor bygger du ikke om på lysa dine ? setter blinklyset opp i den lykta som står i hjørnet i fronten ? også sparkler du igjen hullet i fangeren, også modder det lyset som var i hjørnet før inn i hovedlyset ? tror det ville gjort at bilen hadde fått en litt mer moderne look sombrero Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Juni 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 Noen nye bilder: Her skal det bygges stereo! Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Juni 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 Da er ny stereo på vei. 2kW monoblokk, 2x12" subber, 6,5" frontsett, 4x60w forsterker, ekstra batteri, 20F kondensator og div kabler. :) Som jeg gleder meg! Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazda626v6euro Skrevet Juni 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 Hei! Når jeg ser på det siste bildet så tenker jeg på jobben det var å bytte de støtdemper tårna. Mine var det hull i. Altså på den 626'en jeg hadde før. En 1986 modell. Kjempe bil, ikke rust i kanaler eller under. Pen i lakken var den også, men hull i tårna, ja det hadde den. Bytta det ene. Svoger hjalp meg med det, men da det andre skulle skiftes så tok jeg å bytta bilen i steden. Vet at 1983-87 hadde det problemet, men hva med GD modellene? Hadde de noe problemer også, bak der? Tror jeg har lest noe om det. Vel, lykke til med sterioen din! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Juni 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 Hei! Når jeg ser på det siste bildet så tenker jeg på jobben det var å bytte de støtdemper tårna. Mine var det hull i. Altså på den 626'en jeg hadde før. En 1986 modell. Kjempe bil, ikke rust i kanaler eller under. Pen i lakken var den også, men hull i tårna, ja det hadde den. Bytta det ene. Svoger hjalp meg med det, men da det andre skulle skiftes så tok jeg å bytta bilen i steden. Vet at 1983-87 hadde det problemet, men hva med GD modellene? Hadde de noe problemer også, bak der? Tror jeg har lest noe om det. Vel, lykke til med sterioen din! :) Virker som at alle mazdaer fra tidlig 80 til begynnelsen av 90 hadde problemer med rust på støtdempertårna. Planen min er rett og slett bare å pusse vekk rusten og få behandlet området rundt for så å sveise over. Har en kompis som jobber som platesveiser og er utrolig dyktig når det kommer til slike ting. Sveisa gulvet i bobla til broren min og det ble dønn strøkent. Var innom veng å titta litt på priser og det kosta rundt 700,- per side for å få nye. Det orker jeg ikke bruke penger på når jeg kan få like bra resultat gratis. Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Juni 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 joda, rust på GD modelene i støtdempertårnene er ikke noe å legge skjul på... (ikke for å ødelegge tråden, men veit hvor mye ALLE liker bilder :popcorn høgre og venstre... eller var det omvent ? og bare for å si det... JA det er et helvetes arbeid å skifte den driten... men er veldig glad for at eg skifter hele driten, var faen så med hull under den igjen :) hehe Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole626 Skrevet Juni 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 Var ikke så veldig rusta dette, bare å skjære ut og sveise i en bot det. Har gjort det på et par GC`er. Og de var mye mer rustet!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Juni 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 men da tar du ikke alt det skjulte rustet... all rust som viser på innsiden av den er kommet fra utsiden... så når det ruster litt inni, er det gjennom rusta... og så å si hele innmaten i hjulhuset er rusta... så.. du får ikke fjerna så mye rust med å bare ta hullene liksom, er ikke så lenge til før det popper opp nye ;) derfor tar eg ALT nå, også bare tektylerer det riktig osv :) også gjør det hver vinter i ettertid :) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Juli 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2005 Pussa rust i hele dag! :) PS: Ja, jeg tok den litt enkle løsningen denne gangen. Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Juli 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2005 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=802084&template=default Ønsker at ett varmt mazda hjerte skal forbarme seg over bilen min og legge masse løv i den. aneglsmili Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ-timoty Skrevet Juli 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2005 Utrolig pen styling på bilen??? selge?? :p noen som vet hvor man kan få tak i styling til disse bilene? Siter Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Juli 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2005 Utrolig pen styling på bilen??? selge?? :p noen som vet hvor man kan få tak i styling til disse bilene? Stylinga er til dels hjemmelaget men den heter FOHA og kunne kjøpes hos Mazda forhandlere før. Den produseres ikke lengre og er derfor svært vanskelig å få tak i. Selger kun hele bilen. Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Znip Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 litt offtopic, men kanskje du vet noe ragua.. Ford Probe GT Turbo motorene, går de rett neddi 626 2.0l 86 mod ? Siter - 98` Audi A4 1.8 TurboQuattro [200 HK] X 86` Mazda 626 2.0 GLX [102 HK] Prosjekt! X 92` Mazda 626 1.8 GLX [105 HK] Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet August 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 litt offtopic, men kanskje du vet noe ragua..Ford Probe GT Turbo motorene, går de rett neddi 626 2.0l 86 mod ? Nja, du må nok bytte ledningsnett og hjernen også... Men motorfesta er vel ganske lik ja.. Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg