kimmitsport Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Hei Er det noen som vet noe mer angående min M3 E30 Turbo som ble stjålet ved Bjørkelangen i påsken? Noen du vet som har fått seg ny Turbomotor ? ( Det var en M20 6`r med T04E Turbo ) Vet du om noen som har fått tilbud om M3 deler? Dusør loves ved opplysninger som fører til funn av Tjuver og bil ! Opplysninger kan henvendes til mob.nr 90060004 eller ved mail timaase1@hotmail.com Takker for alle opplysninger så langt fra alle dere som gjør sitt beste for og hjelpe meg i denne saken ! :) Link til bilder og mere info : http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=741626&username= Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Et bilde eller to hjelper somregel :) Synd at ikke folk kan holde ting ifred!!! sombrero MeSs Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Synd at ikke folk kan holde ting ifred!!! sombrero Ja, kan du forstå..?? E ikkje så mye på BMW deler, men vist eg sko kommer over no, så hjelper man så klart til! Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg