thomasgjerde Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 Var i Lysaker i helgå og i ett lyskryss ved SAS Radisson hotellet var det en lang rekke med Porscher (blant annet gamle klassikere, turbo RS og GT3 RS) + en Ferrari. Tok en del bilder, bildene kommer så straks jeg får tak i dem (var ikke mitt kamera)! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjefolainen Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 Det var oss i NSK som var på cruisetur i går. I dag hadde vi utstilling på Øvrevoll. Siter -sola er god, sola er toppen, sola er fin og den varmer på kroppen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 Det var oss i NSK som var på cruisetur i går. I dag hadde vi utstilling på Øvrevoll. Var innom Øvrevoll i dag jeg, men der var det ikke det store oppmøtet akkurat... Været hadde vel sitt og si på det :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasgjerde Skrevet Mai 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 Det var oss i NSK som var på cruisetur i går. I dag hadde vi utstilling på Øvrevoll. ahh, kult. Hvilken porsche satt du i? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Var innom Øvrevoll i dag jeg, men der var det ikke det store oppmøtet akkurat... Været hadde vel sitt og si på det :( Var jo 600 biler utstilt jo..synes oppmøte var topp å været var ikke å klage på....kom noen små dråper nå å da men ellers var det et supert treff. Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjefolainen Skrevet Mai 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 ahh, kult. Hvilken porsche satt du i? Satt i en 911 Turbo Siter -sola er god, sola er toppen, sola er fin og den varmer på kroppen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg