dinge Skrevet Juni 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Når sa jeg at det var verdiløst?. Sa vel det motsatte!.Ser det står project-RS i signaturen din..Bare en RS fanger koster vel rundt 2000-2500kr?.. du har ikke sagt det! pilsen sa at det var nesten verdiløst... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Juni 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 bumpibump hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Når sa jeg at det var verdiløst?. Sa vel det motsatte!.Ser det står project-RS i signaturen din..Bare en RS fanger koster vel rundt 2000-2500kr?.. Hehe, tror du missforstod meg, eller jeg formulerte meg feil, har ikke peiling på hvordan det blir uten bakplata jeg, men hvis den er breiere enn orginalt, må det jo bli no kluss når du skal ha på rally skjermene bak? eller? Var ment som et spørsmål det jeg sa da. Betalte 300,- for rs framfangeren min, å da fikk jeg med noen hvite blinklys:P:P Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Juni 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Hehe, tror du missforstod meg, eller jeg formulerte meg feil, har ikke peiling på hvordan det blir uten bakplata jeg, men hvis den er breiere enn orginalt, må det jo bli no kluss når du skal ha på rally skjermene bak? eller? Var ment som et spørsmål det jeg sa da. Betalte 300,- for rs framfangeren min, å da fikk jeg med noen hvite blinklys:P:P bryter inn her jeg:) jeg tror egentlig ikke den er så mye breiere men den stikker lenger ut bak! går sikkert ann og modde seg til en passform! 300,-? den må vært sykt billig?:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg