dinge Skrevet Juni 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Har du rallye skjermer for foran og bak?? send meg PM med bilde og ca pris er du grei, bor ikke så langt unna heller du:) pm kommer når jeg har fått tatt bilde! en ting til: du kan se på bilene i starten av tråden, der er det noe!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 DA er bilen solgtmotor og rally skjermer og fangere igjen:) Har du Rallye kanalene og bakplata også? Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Juni 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Har du Rallye kanalene og bakplata også? å faen det var bra du sa,for det hadde jeg helt glemt! har skjermer+fangere og de kanalene som går imellom skjermen fremme og bak. MEN mangler desverre bakplata! takk for at du spurte ultimatevw;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Okey, trenger ikke sende bilde...ser bra nok på førsten av tråden. bare si en ca pris du;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 å faen det var bra du sa,for det hadde jeg helt glemt! har skjermer+fangere og de kanalene som går imellom skjermen fremme og bak. MEN mangler desverre bakplata! takk for at du spurte ultimatevw;) Ok..hehe Da mangler du en viktig ting. Selger du kun samlet eller? Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Altså, huff.. Du har: Framskjermer, bakskjermer, fram og bak fanger, pluss kanalene og front? ca pris på dette da? Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Juni 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Okey, trenger ikke sende bilde...ser bra nok på førsten av tråden. bare si en ca pris du;) si tre lapper hva tror du!?kom med forslag!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Juni 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Ok..heheDa mangler du en viktig ting. Selger du kun samlet eller? ja det gjør jeg! selger helst samlet ja!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Juni 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Altså, huff.. Du har:Framskjermer, bakskjermer, fram og bak fanger, pluss kanalene og front? ca pris på dette da? har alt untenom front med lukter og grill! og bakplata! jeg viste ikke at det var noen annen bakplate på golf rally når jeg kjøpte delene!:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Å prisen lyder som følger?? Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Juni 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Å prisen lyder som følger?? okei! nå har jeg et bud på 1800kr så by videre om noen er int! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 okei! nå har jeg et bud på 1800kr så by videre om noen er int! 1800 er alt for lite for den råeste stylinga som går på Golf2!..hehe Ja det er ei annen bakplate på rallye. Går vel litt lenger ut ellerno.. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 Ja, men UltimateVW, så uten bakplata er det egentlig verdiløst?;/ Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Juni 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 1800 er alt for lite for den råeste stylinga som går på Golf2!..heheJa det er ei annen bakplate på rallye. Går vel litt lenger ut ellerno.. ja det er vel litt lite det! rå blir hvertfall bilen!:) men begynner på 1800!første budet. ja den bygger litt mer ut! pilsen: verdiløst var vel litt overdrevent da! er sikkert ikke umulig å få tak i! jeg tror ikke jeg har noe problem med og få tak i om jeg vil hvertfall!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Ja, men UltimateVW, så uten bakplata er det egentlig verdiløst?;/ Når sa jeg at det var verdiløst?. Sa vel det motsatte!. Ser det står project-RS i signaturen din..Bare en RS fanger koster vel rundt 2000-2500kr?.. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg