Anders1 Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 Hei Har planer om å kjøpe meg en Golf 2 og sitter og planlegger litt hva jeg skal gjøre med bilen og hva det kommer til å koste..Lurte derfor på om noen kunne komme med litt forslag :) Tenkte vel egentlig å kjøpe en helt standard golf 2 og style den litt..Har lyst på GTI, men forsikring koster vel skjorta så det får jeg droppe.. Det jeg har tenkt på å kjøpe nå er, 90´fangere, nye baklykter, ny grill, senkesett og noen nye felger(som ikke koster for mye), i tillegg til bilen selvsagt ;) Lønner deg seg å kjøpe en helt standard golf for så å gjøre alt selv? Framfor å kjøpe en som er slik jeg vil ha den? Noen som har noen gode tips til å få i stand en golf 2? Har ikke titusener av kroner å bruke heller.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 kjøp en ferdig stylet gti, det blir billigst i det lange løp Når det gjelder forsikring så var ikke forskjellen på vanlig golf og en gti 8v mere enn 600 kr på meg, delkasko på begge, 16v og g60 er dyrere å forsikre, Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWGolfIIHFS Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 Kjør på med det du vil ha,ikke bry deg så mye med hva andre har og ikke.. Det er såpass mye Golf II rundt om kring,og slikt ståa er nå,så er det dessverre alt for mange som er like. Alle gjør det samma,og alt blir mer eller mindre likt. Gjør som du selv vil,kjør din egen stil,hvis du ikke vil ha 'samma' bilen som titusenvis av andre rundt om i Norge. Styling,lakkering,servicer og alt mulig kan fort koste deg et par titusenlapper på relativt kort tid,så sjekk ut tilstanden på bilen du skal kjøpe osv,så du ikke går på en smell! mvh Siter - 85 VW Golf G60 8vT - 87 VW Golf II 1,8 (Solgt) - 69 VW Boble (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 Hvis forsikringa skulle stå på meg, blir ikke en 16v KR, mer enn 1450,- kr dyrere i året enn en vanlig 1,8GL:) men så er den dyr nok fordet da:/ Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg