Tufte & toyota Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 komplett til den brutale, den hifi frike eller til bare deg selv eller naboen eller til alle. denne har alt du trenger for å få den lyden du ønsker deg, absolutt alt. for info se http://www.pioneer.no eller ringg meg selges kroner 7500.- innbytte er mulig,men det kommer litt an på hva du har i innbytte alt er helt originalt!!! 97527116 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TLAudio Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 komplett til den brutale, den hifi frike eller til bare deg selv eller naboen eller til alle. denne har alt du trenger for å få den lyden du ønsker deg, absolutt alt. for info se http://www.pioneer.no eller ringg meg selges kroner 7500.- innbytte er mulig,men det kommer litt an på hva du har i innbytte alt er helt originalt!!! 97527116 On a roll? Siter Jan Ove Liseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 komplett til den brutale, den hifi frike eller til bare deg selv eller naboen eller til alle. denne har alt du trenger for å få den lyden du ønsker deg, absolutt alt. for info se http://www.pioneer.no eller ringg meg selges kroner 7500.- innbytte er mulig,men det kommer litt an på hva du har i innbytte alt er helt originalt!!! 97527116 Hva er det du selger?? P9 eller P90? Eller begge? :rolleyes: Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 Tror han har skrevet feil.. Husker jeg rett så stod det p9 spiller og p90 eq i en tideligere salgsanonse.. Men hvorfor i H****** lager du så mange salgstråder her?! Det er en egen kjøp og salg del på forumet! Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tufte & toyota Skrevet Mai 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 begge to, tilsammen. samt at det er flere som ser på disse sidene enn kjøp og salg sidene...hehehehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 begge to, tilsammen. samt at det er flere som ser på disse sidene enn kjøp og salg sidene...hehehehe Hvem svarer du egentlig? Regner med det ikke er DEX-P90RS du selger, så du får endre det til DEQ-P90 om det er den du selger med P9'en... Mvh Stian Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 vil tro det han mener er DEX-P9 og DEQ-P90... gammel spiller med ny boks.... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 dette er da billig? Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tufte & toyota Skrevet Mai 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 deq-p90 samt dex-p9 spiller selges komplett, jepp. så da ble det vel riktig tenker jeg. spilleren er original sølv og boksen er original sort utførelse føste mann til mølla..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg