mihkku Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 Noen som har bygget fronthøytaler kasse i Golf 2 eller om man får kjøpt noe ? Evt. bilder adr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 Fronthøytaler kasse? Mener du da en liten kasse som frontsettet kan sitte inni, på framdøra eller noe i golf? Om det er dette du mener kan jeg ta bilde av løsningen til en kompiss av meg. Ellers vet jeg at det faktisk var en del dørtrekk til golf2 som ble levert med høytaler kasse på dørtrekket=) Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 Fra 88 ( nye typen dør uten del rute ) og ut ble det levert med høytaler plass i fremdørene. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mihkku Skrevet Mai 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 Pilsn, ja takk :) Sonick, vettu om man får de i samme farge og mønsteret som de gamle ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 Er bare å sette de "nye" dørlommene på de gamle dørtrekka. Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 Eller la meg bygge sparkepanel til deg... Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 Ikke alle er millionærer :p Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 Mye tar du for det Cheron? og bilder? hvilket matriale? Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Her er et bilde linket fra http://www.audioscape.co.uk som lager dørlommer med plass til opptil 6,5" i Golf. De er dyre, men gir et tips om hvordan man kan gjøre det selv. Jeg gjorde det med lommene til en kompis sin Golf 2, hvor vi monterte 6,5". Jeg brukte da kryssfinér som jeg skar fint til og bygde med, pusset og pusset til det ble bra, og trekte det med svart vinyl. Ble meget bra om jeg får si det selv, han var iallfall veldig fornøyd. Vet vi tok bilde av det men klarte ikke finne det, er over 4 år siden. Men er man lit fingernem er det ikke noe problem å få til. Vi brukte heller ikke lomme med plass til høyttalere originalt, var de gamle vanlige lommene. Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mihkku Skrevet Mai 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Er bare å sette de "nye" dørlommene på de gamle dørtrekka. Harru noen liggende ? Jeg orker rett og slett ikke bruke mye peng og tid på detta, hehe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg