Helios Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 møtte i går bilsports norske prosjektbil.. eller.. den var prosjektbil.. er vel solgt nå.. det jegl urte på da var om noen vet hvem som kjøpte den? er snakk om den heslige kreasjonen i mørk lilla med spygrønn dekor og blingblingfelger.. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 den var på streetlegal i brumunddal, så sikkert derfor den kjørte gjennom hamar. Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Mai 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 kanskje det ja.. samma faen.. ugly ass hell ern uansett :P Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 var nok pga streetlegal ja.. så den i br.dal jeg også.. dæven så stygg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 Mener å ha lest at det er en jente som eier den nå... Må forresten si meg litt uenig med dere, synes bilen virker både gjennomført og pen. Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 Mener å ha lest at det er en jente som eier den nå...Må forresten si meg litt uenig med dere, synes bilen virker både gjennomført og pen. bra at man har forskjellig smak :) Bilen hadde kanskje vært mye penere uten den grønne (!!!!!!?????) dekoren på siden... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 Her ser du hvorfor jeg tror eieren er ei jente Har sett en nesten lik et par ganger i nærheten av ensjø, lilla uten dekaler. kanskje den hadde falt mer i din smak ;) PS: liker bilen din NoLimit! Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandvik bros. Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 Helene thorgersen, norges representant for bilsport som eide den ja. Men hvis bilen er solgt, er det jo ikke henne som eier den Siter Nissan 200SX RS13 med trivelige mods. www.sandvik-bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 Bilen er solgt, har sett den flere ganger den siste uken faktisk... Og er så vidt jeg vet ikke noe jente som eier den nå... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 Her ser du hvorfor jeg tror eieren er ei jente Har sett en nesten lik et par ganger i nærheten av ensjø, lilla uten dekaler. kanskje den hadde falt mer i din smak ;) PS: liker bilen din NoLimit! tror den tilghører en på nittedal eller noe sånt, har sett den veldig mye på esson der og felga er mye grommere på den, en på den bilsport predulen.. og den grønne dekalen er ikke akkuart grom.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 Den er kjøpt av en kar og går i nord-Akershus. Nærmere plassbestemmelse vil jeg ikke komme med uten nye eierens samtykke. Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjefolainen Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 Jeg har observert bilen i Minnesund-traktene et par ganger. Forferdelig stygg bil, men hver sin smak. Siter -sola er god, sola er toppen, sola er fin og den varmer på kroppen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg