Google Skrevet Mai 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 Hei, Vurderer å kjøpe en brukt Toyota Starlet 1987....ønsker å sjekke bilens historie på nettet via skilt/bilnummeret...Går det an?evt. ja... HVOR KAN JEG SJEKKE BILENS HISTORIE?? HVA SKAL JEG SJEKKE, NÅR JEG KJØPER EN BRUKTBIL??? Takk på forhånd;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hart Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Hvis du er blank på brukte biler så finner du noen som har peiling som du tar med deg. Det er bedre enn å ta med seg en sjekkliste som du selv bruker for vurdering. Men om noen gidder så er det selvfølgelig rom for å lage en liste til deg. Det første jeg ville sett etter er om det er farlig rust på bilen, det finner du i gjerne ved å se på kanalene under dørene, i hver hjulbue (inni ved demperene), sjekk under bilen på alle bærende parter osv. Og denne sjekklisten kan vi lage lengre...... ;) Siter Døll signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg