Blend_2097 Skrevet Mai 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 Hvor ble den av? Var her igår, da var den her, men ikke idag... Eller er det bare jeg som er trøtt.... Mvh Simon Siter Da var vi igang:) 2*Kicker S15L7"+KX2500.1 på 2680wrms=? Time will tell;) Prosjekttråd: http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=961564#post961564 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duck Skrevet Mai 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 la merke til det der jeg også. kjøp og salg er borte! o_O Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mai 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 Kjøp og salg er ikke borte.Les det som står i den lille blå streken nesten på toppen av siden :) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duck Skrevet Mai 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 så teit.. vet ikke om det bare er jeg som synes det, men jeg synes det var enklere når kjøp og salg var en del av det vanlige forumet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aregar Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 så teit.. vet ikke om det bare er jeg som synes det, men jeg synes det var enklere når kjøp og salg var en del av det vanlige forumet.. Enig....... Siter 1997 Mercedes E 230 Classic 1998 Audi A8 2.5 TDI Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egiL! Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Det her har vel blitt diskutert i øst og vest hvordan det her skulle bli.. Endelig gjorde de hvertfall noe med det... De har jo bestemt at det nye er her for å bli så da synes jeg faktisk det bare er bra at de slettet det gamle :) Siter [o] BMW 320i 87' (Parkert) [x] Peugeout 309 SX 89' (Vraka) På let etter: 325 delebil, turbo grenrør og billig turbo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg