nothing2 Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Hei, Jeg har en ufattelig høy dynamostøy i bilen min (bmw 320i 93). Jeg har prøvd alle de vanlige triksa, men ingenting gjør noe særlig forskjell. Jeg tror ikke jeg klarer å finne ut av det her selv. Er det noen som vet om noen i Tønsberg-området som er gode på slikt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Er ikke proff men kan jo se på det en dag det passer Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Sjekk jordingene dine! Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 hvilken merke er spilleren/delefilter/amp? :rolleyes: Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nothing2 Skrevet Mai 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 Morten, det høres kult ut :) Morel, jeg har prøvd å jorde ganske mange steder nå... Men altså, det er ikke litt piping... det er helt sinnsyk piping. Har prøvd å bytte signalkabler, har prøvd å legge de utenfor kanalene, har tilogmed prøvd å pakke de inn i sølvpapir. Uten noen som helst effekt. Jeg begynner å tro at det er noe i bilen som lager helt sinnsyk støy, og at det ikke hjelper med de "vanligste triksa". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nothing2 Skrevet Mai 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 Panasonic spiller, Rockford fossgate amp, kicker kasse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjorn_h Skrevet Mai 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 Prøv å jorde den ytterkappen på signalkablene til chassisen på spilleren ;) Siter 92`Sierra sedan Sapphire 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nothing2 Skrevet Mai 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 Heisann, takk for tips. Jeg har prøvd det og :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Mai 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 Har du testet med å legge strøm direkte til batt fra cd spiller? Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjorn_h Skrevet Mai 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 Heisann, takk for tips. Jeg har prøvd det og :( Har to kamerater som begge har pioneer 8600 og de sleit sinnsykt med støy. Sleit i mange timer, og til slutt prøvde vi å jorde ytterkappene til alle signalkablene til chassisen på spilleren, og da ble så og si alt borte :) Siter 92`Sierra sedan Sapphire 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nothing2 Skrevet Mai 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 Bjørn, hm ok. Jeg kan jo prøve det igjen. Men igjen, det er ikke litt støy, det er noe helt sinnsykt med støy.. høres ut som et fly som skal ta av. Må spille på max guffe for å overdøve det. Morten, hei! Ja, har prøvd det mener jeg å huske.. hadde en runde der jeg prøvde det meste.. har prøvd så mye rart nå at jeg nesten har glemt hva jeg har prøvd å ikke :) Mener å huske at jeg prøvde å jorde CD spilleren på nytt også.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet Mai 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 hm, eneste igjen er jo at spilleren er defekt og har brudd i jordings bannen til signalen. men da prøver du å koble ifra rca inn til ampen. Da skal det blit stille i høytalerne.... og så fort du kobler inne RCA igjen så skal støyen komme tilbake... er det støy selv om du kobler av RCA så har du feil rundt ampen, da kobler av en og en høytaler av gangen, altså ved høytaler terminalen i ampen da skal de eventuelt bli borte når du kobler bort den høytaleren som har lekkasje/kortslutning/ til jord.... prøvd det, ellers har Pioneer en høyere utgangs impednas som ikke alltid passer med alle merker... signal jord er dessuten såkalt "flyttende"... (pseudobalansert)... lykke til!! :) Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nothing2 Skrevet Mai 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 Hvis jeg kobler fra RCA så blir det stille. Kan jo kanskje prøve med en annen CD spiller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Mai 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 Ring meg en dag det passer for deg da så kan vi avtale litt nermere! Tlf: 41625518. Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baksietrølle Skrevet Mai 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 kan vel også være at strømledning ligger for nærme coilen Siter pajero Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg